پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روجری: باور دارم که مسی به تیم ملی باز می گردد

کد خبر : 53275  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 تیر 1395

اختصاصی بارسانیوز - پس از خبر کناره گیری لیونل مسی از بازی های ملی، بازار اظهار نظرات در مورد این مسئله بسیار داغ است.

 

اسکار روجری که به همراه آرژانتین به قهرمانیجام جهانی 1986 دست یافت معتقد است که بهترین گلزن تاریخ ملی کشور آرژانتین پس از رسیدن به آرامش در تصمیم خود تجدیدنظر خواهد کرد.

 

طبق گزارش fourfourtwo. روجری گفت:

 

"من باور دارم زمانی که او آرام شود، مجبور خواهد شد تا روی تصمیم کناره گیری از بازی های ملی به خوبی فکر کند. ما به عنوان یک آرژانتینی نمی توانیم به خودمان اجازه دهیم که بهترین بازیکن جهان تیم ملی را ترک کند چونکه او هنوز هم در وضعیت خوبی قرار دارد. از نظر من او تورنومنت بدی را سپری نکرده است و خوب بازی کرد. من با هرکسی که صحبت می کنم می بینم که کسی در مورد چگونگی رقابت و کیفیت تیم صحبت نمی کند بلکه همه در مورد قهرمانی و از دست رفتن آن حرف می زنند. حالا با رخ دادن غیر از آن خودتان تصور کنید که چه اتفاقی رخ می دهد.

 

این روزها هر کسی در آرژانتین عصبی است چونکه ما فرصت قهرمانی دیگری را مقابل شیلی از دست دادیم اما زمانی که همه چیز به حالت عادی باز گردد ما متوجه خواهیم شد که نمی توانیم به خود اجازه دهیم که بدون مسی بازی کنیم. من معتقد هستم که فعلا باید به مسی فرصت بدهیم تا در کنار خانواده و بازی در باشگاهش از فوتبال لذت ببرد و سپس به گفت و گو با او در خصوص بازگشت به تیم ملی بپردازیم. وضعیت مسی بابت انچه که به تازگی اتفاق افتاده، وضعیتی لحظه ای است و همه چیز تغییر خواهد کرد."

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.