پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های ستاره زن دنیای هاکی در مورد مسی !

کد خبر : 53354  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 تیر 1395

اختتصاصی / لوسیانا آیماز از مشهور ترین بازیکنان هاکی بانوان در دنیای ورزش است و بعد از خداحافظی مسی از رقابت های ملی در مصاحبه ای از لئو مسی حمایت کرده و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن باز هم برای تیم ملی کشورش بازی کند.

 

آیمار در خصوص مسی در صفحه اینستاگرامش  گفت:

"فوتبال در کشور ما آرژانتین یک ورزش فانتزی کامل است و علاقه مندان پرشماری دارد این علاقه در خون ما وجود دارد و ما عاشقانه فوتبال را دوست داریم ما در تیم ملی بازیکنان و مربی بزرگی داریم و من مطمئنم که زمانی که مسی آرام تر شد همه چیز به وضعیت عادی خود برخواهد گشت.

 

انتقاد از بازیکنی که برای کشور ما بازی می کند و بهترین بازیکن دنیاست کار درستی نیست یاد بگیریم که لذت ببریم از داشتن بهترین بازیکن در سیاره خود لذت ببریم بازیکنی که هرکس برای داشتن او می میرد! ما نمی دانیم او تا چه زمانی می تواند بازی کند او متعلق به ماست و خودش هم دوست دارد که متعلق به ما باشد.

 

اکنون او می خواهد استراحت کند پس بگذاریم راحت باشد اگر می خواهد فکر کند مانعش نشویم و بگذاریم زندگی کند و آرزوهایش را دنبال کند من به عنوان یک ورزشکار زن دوست دارم او همیشه برای تیم ملی آرژانتین بازی کند و کار های  که فقط خودش می تواند را برای ما انجام دهد.

 

اکنون زمانی است که باید به او زمان و آرامش بدهیم و بگذاریم تصمیمش را بگیرد که چه می خواهد انجام دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.