پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی بسیار مهم بارتومئو ( نقل و انتقالات , مسائل حقوقی و جاری باشگاه )

کد خبر : 53365  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 تیر 1395

اختصاصی / امروز جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی آخر فصل حضور یافت و در مورد مسائل بسیار مهمی صحبت کرد . این کنفرانس 3 ساعت 40 دقیقه به طول انجامید که تمدید قرارداد نیمار ، اعلام رسمی خرید ام تیتی ، درآمد 260 میلیونی باشگاه و خرید یک مهاجم از مهم ترین موضواعت آن بود.

 

صحبت های جدید در بالا قرار گرفته است :

 

پایان کنفرانس خبری بسیار مهم بارتومئو.این کنفرانس به صورت زنده توسط بارسا نیوز پوشش داده شد.

 

یورو ؟

تعداد زیادی از بازیکنان بارسلونا در تیم ملی اسپانیا حضور دارند و من به آن ها تبریک میگویم.آن ها می خوساتند که قهرمانی شان در این تورنومنت را دوبره تکرار کنند.اسپانیا بازی را تحت کنترل داشت.من هنوز هم فکر می کنم که بازیکنان بسیار خوبی ، به خصوص بازیکنان ما ، در تیم ملی حضور دارند.

 

ادای احترام به تیم رویایی ؟

فصل بعد ما به خاطر بیست و پنجمین سالگرد اولین جام اروپایی جشن می گیریم.

 

تیم بسکتبال :

آیا پتانسیل اقتصادی برای رقابت با رئال مادرید وجود ندارد ؟

من می دانم که رئال مادرید بودجه بیشتری نسب به ما دارد.ما تیم های بسکتبال ، فوتسال ، هندبال ، هاکی ، فوتبال ، فوتبال زنان داریم و در تلاش هستیم تا ورزش زنان را گسترش دهیم ... ما تلاش بسیار زیادی می کنیم تا در همه رشته های ورزشی موفق باشیم.ما تلاش می کنیم که هر ساله بسکتبال مان را بهتر کنیم.

 

چگونه ؟

با موفقیت بیشتر

 

"در این شرایط ، ما 5 درصد از بودجه مان را به بسکتبال اختصاص می دهیم که در صورت موفقیت این رقم بیشتر خواهد شد.این یک ورزش است که ما آن را دوست داریم و به ما موفقیت های زیادی داده است و تصویر بسیار خوبی از ما ، در جهان داده است.من میگویم که ما میتوانیم به دقیابت بپردازیم.ما در تلاش هستیم که قراردادمان با تلویزیون بهتر کنیم تا میزان حق پخش بیشتری دریافت کنیم."

 

چزا بازیکنان NBA به اروپا نمی آیند ؟

بارسلونا مقصدی است که بازیکنان می خواهند به آنجا بیایند.علاوه بر این ، ما در حال ساخت پائولو جدید (زمین بسکتبال بارسلونا) هستیم و ما بسیار هیجان زده ایم.

 

خروج مارک بارترا ؟

من با مارک صحبت کردم و به او گفتم که این بسیار بد است که تو بارسلونا را ترک می کنی زیرا تو DNA بارسلونا داری...صبر و آرام بودن بازیکن بسیار سخت است چرا که او میخواهد بازی کند . من به او گفتم که به پروزه اش ادامه دهد اما ما نمی توانیم او را از لیست حذف کنیم زیرا او بازیکن ما بود اما او تصمیم به ترک بارسلونا گرفت.

 

نقل و انتقالات بیشتر ؟

هنوز ماه های زیادی باقی مانده است.هر چیزی ممکن است.به عنوان یک باشگاه ما نمی توانیم به هر چیزی نزدیک شویم چز 2 الی 3 بازیکن.

 

آردا توران ؟

کارشناسان ما آردا توران را همراه با الکس ویدال به ما معرفی کردند.من از آن ها به خاطر اینکه 6 ماه بازی نکردند تشکر می کنم.این بسیار دشوار بود که آن ها به تیم بیایند.زیرا این جا پر از ستاره و بازیکن بزرگ است و رقابت با آن ها یک چالش بزرگ است که این دو باید این را در امسال هم ادامه دهند.آن ها در پیش فصل به صورت رسمی همراه ما خواهند بود و کمک زیادی به تیم خواهند کرد. 

 

تمدید قرارداد نیمار؟

پروژه تمدید قرارداد نیمار همراه با بوسکتس از مدتی قبل کلید خورد.از همان ابتدا نیمار گفت که نمیخواهد اینجا را ترک کند و ما هم نمی خواستیم که او ما را ترک کند.اگر او قراردادش را برای 5 سال تمدید کرد ، هنوز 2 سال باقی مانده وجود دارد و این یعنی که او قراردادش را برای 3 بیشتر گسترش داده است.

 

خرید مهاجم ؟

ما به دنبال یک مهاجم هستیم.در حال حاضر دو گزینه وحود دارد.یکی مهاجم جوان با هزینه بیشتر و دیگری مهاجم با تجربه تر که می تواند با آمدن به اینجا به ما کمک کند.رقم دستمزد و انتقال هر دو متفاوت است.اگر بازکن مسن تر بیاید ، به روی نیمکت می نشیند و به طبع هزینه کمتری دارد اما اگر بازیکن حوان تر با برنامه ریزی برای آینده بیاید قطعا باید هزینه بیشتری پرداخت کنیم.

 

لوئیز انریکه ؟

ما هنوز با او صحبت نکرده ایم .

 

سرجی سمپر :

ممکن است او برای رشد از بارسلونا به بیرون فرستاده شود و زمانی که بهتر شد برگردد  . چیزی که الان میتوانم بگویم این است که کارشناسان ما او را آینده دار میدانند .

 

آیا داگلاس می خواهد برود ؟

( به محض پرسیده شدن این سوال افراد حاضر در سالن می خندند )

رفتن او هزینه زیادی دارد . ژاوی یک روز به من گفت که او هرگز نباید بارسلونا را ترک کند . من با او موافقم زیرا باشگاه برای تمامی بازیکنان احترام قائل است و منابع و امکانات زیادی دارد . ما تلاش می کنیم آنچه که رابرت و لوئیز انریکه می خواهند را جذب کنیم.

 

در مورد بارسلونا ب ؟

این یک شکست نیست . تا ژانویه تغییراتی نخواهیم داشت . تیم عملکرد مثبتی داشت و ما فکر نمی کردیم که به پلی آف برسیم .

 

خرید بیشتری انجام میدهید ؟

... هنوز ماه های زیادی باقی مانده است و به عنوان یک باشگاه نمیتوانیم فعلا بگوییم 2 بازیکن یا 3 یا ختی بیشتر خواهیم خرید و احتمالات دیگری را مطرح نماییم .

 

مدافع مرکزی دیگر ؟

در جلساتی که داشته ایم ما توافق کرده ایم که فقط یک کدافع مرکزی جذب کنیم نه دوتا

 

ماسکرانو ؟

رابرت در آمریکا با ماسکرانو صحبت کرد . او گفت که میخواهد با بارسلونا ادامه دهد و بارسلونا باشگاهی است که می خواهد با آن همچنان برنده شود و جام بدست بیاورد . رفتن از بارسلونا بسیار دشوار است . بارسلونا باشگاه بازرگ همراه با تیم بزرگ است . بعضی ها که از اینجا یمروند اشتباه می کنند و بعضی از بازیکنان این را به سختی می دانند .

 

فوتبال پایه  ؟

هیچ بحرانی وجود نداردهدف ما این است که کودکان یاد بگیرند.تیم های خردسالان و پایه ما 11 قهرمانی لیگ و 5 قهرمانی کاتالوینا به دست آورده اند.موفقیت وجود دارد اما این هدف اصلی ما نیست . ما همچنان میخواهیم که آن ها به یادگیری و تکاملشان ادامه دهند و این بسیار خخوب است . وقتی آن ها به تیم جوانان (Juveniles) رسیدند ، موضوع تغییر می کند.این اتفاق نه تنها باعث می شود که آن ها یاد بگیرند ، بلکه رقابت و برنده شدن را نیز یاد میگیرند.ما در تحریم فیفا بودیم.من میگویم که این (تحریم فیفا) بر روی فوتبال حرفه ای تاثیر نمیگذارد اما بر روی فوتبال پایه تاثیر گذار است.

 

قیمت آلن هالیلوویچ :

اگر قیمت را بگویم مذاکرات امکان پذیر میشود . بند خروج او به اندازه ی کافی خوب است . او بازیکن جالبی است . اولویت باشگاه در مورد او انتقالش به یک باشگاه خوب برای پیشرفت است .

 

ترشتگن و براوو ؟

هر دو آن ها دروازه بان های عالی هستند . من میخواهم که به کاتالان ها اطمینان ببخشم و به آن ها بگویم که هیچ کدام از آن دو این جا را ترک نخواهند کرد . هر دو آن ها در دروازه بانی کامل هستند و باعث دردسر برای سرمربی شده اند.

 

تمدید با مسی ؟

همه ی بازیکنانی که 2 سال به پایان قراردادشان باقی مانده است تمدید میشوند . البته اگر برای بارسلونا جالب باشند . به عنوان مثال لیونل مسی باید در بارسلونا خداحافظی کند . این یک شرایط جذاب و دیدنی خواهد بود .

 

صحبت های بارتومئو در مورد ژسوس اینجاست ( کلیک کنید ) !

 

اومتیتی :

در مورد اومتیتی که گفتم (  جزئیات اینجاست ) هنوز رسمی نیست چون توافق کردیم اما باید تست های پزشکی و امضای قرارداد هم انجام شود .

 

نقل و انتقالات :

من نمیتوانم نام بازیکنانی که ممکن است بخواهیم بخریم را بگویم چرا که باعث میشود رقابت در مذاکره را از دست بدهیم . نام مهاجمان و مدافعان و هافبک های زیادی هست .... و نمیتوانیم هر روز آنها را تکذیب کنیم .... من میدانم که برای روزنامه نگاران جذاب است . جلساتی وجود دارد و این یکی از آنهاست که با شما صحبت میکنیم .

 

دنیس سوارز :

هنوز نهایی نشده است . اما درست است که ما دوست داریم او به بارسلونا بازگردد .

 


ما آن ها را برای یک فصل یا بیشتر با گزینه خرید مجدد به فروش می رسانیم.این کار به دلیل اینکه رسیدن به تیم اول بسیار دشوار است صورت می گیرد.رقابت در بارسلونا بسیار دشوار است.ما سعی می کنیم که ان ها را به یک تیم مشابه بارسلونا به فروش برسانیم.برخی از آن ها بر میگردند ، برخی ها خوب نیستند و برخی نیز در حال رشد و تثبیت خود هستند .

 

نقل و انتقالات :

یک بازیکن پایه بازمیگردد و دیگرانی خریداری و برخی هم خارج میشوند . من نمیدانم از لیگ اسپانیا خریدی خواهیم داشت یا نه . ( اخیرا برخی منابع ادعا کردند بارتومئو گفته بود 2 خرید از لالیگا در برنامه های بارسلونا است که بخش آخر صحبت او در تکذیب این ماجراست )

 

بارتومئو خبر از توافق با اومتیتی داد ( متن اینجا )

 

رفتن دنی آلوز :

دنی آلوز یک قرارداد 2 سال + یک سال توافقی داشت و او بازیکن آزاد محسوب میشد . بند خروج او صفر بود . میخواستیم یک قرارداد دیگر ببندیم اما در نهایت او جدا شد . ما میخواستیم با او ادامه دهیم اما او در آخرین لحظه تصمیم به جدایی گرفت . از ماه فوریه یا مارس سال گذشته پیشنهاد تمدید داده بودیم .

 

المپیک و نیمار :

ما یک فصل سخت با یک تقویم طولانی داشتیم . ما با نیمار بر سر حضور در بازی المپیک و نرفتن به کوپا آمریکا توافق کردیم . گفتیم انتخاب با خودت است .

 

در مورد مسی :

ابتدا به کلودیو براوو برای کسب جام کوپا امریکا تبریک میگویم . او مسابقات خوبی انجام داد . من شخصا پیام تشویق برای مسی و ماسچرانو ارسال کردند چرا که آنها جام را از دست دادند . لئو همیشه میخواهد قهرمان شود و شکست به او صدمه میزند . ترک تیم ملی یک مساله ی بسیار شخصی است .

 

این روزها و هفته ی آینده ارزش دارد . هر چند فینال را از دست داد اما بهترین است . گاهی اوقات میگوییم مسی بارسایی است اما او میراثی برای فوتبال جهان می باشد .

 

پرچم  کاتالونیا ؟

ما به یوفا درخواست داده ایم . ما نمی توانیم این را قبول کنیم . ما پاسخ یوفا را خواهیم شنید و ما به آن ها می گوییم که اگر قبول نکردند به TAS شکایت خواهیم کرد .

 

ما راهی را انتخاب کرده ایم که در آن پول بیشتر کسب می کنیم و سود سرمایه گذاری قبلیمان را دوباره بدست می آوریم . در مدل قبلی پولمان همراه با بدهی رشد می کرد . اعضا معتقدند که ما باید تصمیم خوبی را بگیریم زیرا این نیروی بیشتری به ما می دهد تا برای بدست آوردن پول بیشتر و درامد بیشتر و در نتیجه سرمایه گذاری بهتر سخت تر تلاش کنیم .

 

انتخابات جدید ؟

هر 6 ماه ما را کنترل می کنند . ما نظر اعضای خود را می پرسیم . در موضوع توافق با دادگاه و پرداخت 5 میلیون از هیئت مدیره در ابن مورد پرسیده شد . 6 نفر از 10 نفر موافق بودند و 3 نفر نیز مخالف این کار بودند . سهام داران درک کرده بودن که این یک فرصت عالی برای بستن این موضوع (منطور موضوع نیمار) برای همیشه است .

 

من در آن زمان ، در جلسه ای که با  نمایندگان باشگاه داشتیم به آن ها گفتم که من میخواهم هر آنچه که در اینجا اتفاق افتاده است را به اعضای باشگاه بگویم زیرا باشگاه فقط برای یک نفر نیست

 

درباره ی نولیتو :

لوئیس انریکه نتوانست با این بازیکن قرارداد امضا کند چون محدودیت هایی به دلیل بدهی داشتیم ( فیفا به بارسلونا برای کاهش بدهی ها فشار آورد ) . من به او گفته ام که بهتر از او وجود دارد اما اگر نتوانیم برای او پول پرداخت کنیم او مجبور است با مسی , نیمار , سوارز و اینیستا بسازد ( با خنده )

 

بارسلونا باشگاهی است که روی اقتصادش کنترل دارد . اینجا یک بلوغ خاصی هست و روی همه چیز دقت , جدیت و شفافیت داریم . ما نمیتوانستیم برای خرید یک بازیکن پول بدهیم اما برای بازیکن آزاد مشکلی نبود .

 

آیا رئال مادرید سعی در جذب نیمار دارد ؟

اطلاعی ندارم .

 

دستمزد نیمار کمتر از پیشنهاد باشگاه های دیگر است ؟

مطمئنم هر بازیکن بارسلونا میتواند به باشگاه دیگری برود و پول بیشتری بگیرد . از نظر مالی این باشگاه قدرتمند است و از راه سرمایه گزاری در فوتبال پول کسب میکند اما پرداخت به بازیکنان خیلی زیاد است و داشتن این همه ستاره در بارسلونا غیر ممکن به نظر میرسد .

 

پروژه ی استادیوم ها ( پالائو و نیوکمپ ) :

سرمایه گذاری ما بر روی این بخش 600 میلیون یورو است. در سال 2014 ما همه پرسی برگذار کردیم و در آن موافقت کردیم که یک سوم از بودجه مان را برای این بخش خرج کنیم . من فکر میکنم که استادیوم بدون وام های بانکی ساخته شود ، هم برای اعضا و هم برای بارسلونا بسیار بهتر  است. همچنین ما می توانیم با درآمد های اضافیمان این بخش را تکمیل کنیم و من فکر میکنم که (مدت زمان ساخت استادیوم ) از آنچه که ما گفته ایم کوتاه تر شود . بنابراین ما ترسی از ساخت این پروژه نداریم چرا که ما زمان را مشخص کرده ایم و دستور العملی را برای آن تنظیم کرده ایم .

 

خرید بازیکن توسط 1 نفر انجام نمیشود :

زمانی که باشگاه یک کار میخواهد انجام دهد یک نفری نیست . با یک مشاور و یک وکیل هم نمیشود . افراد خیلی زیادی درگیر میشوند . مسئولیت مشترک است . هیچ وقت یک نفر نیست . همانطور که در مساله ی محرومیت توسط فیفا تقصیر همه بود و هیچ کسی را نمیشد مقصر دانست . مدیران و مشاورین حقوقی و افرادی از داخل و خارج باشگاه و .... همگی در امضای قرارداد ها نقش ایفا میکنند .

 

نولیتو چرا نخریدید ؟

مساله ی اقتصادی بود . نسبت بدهی های ما بالا بود  . در ماه ژانویه یک درخواست خاص برای نولیتو به وجود آمد اما غیر ممکن بود چرا که قوانین در بحث میزان بدهی اجازه نمیداد . پول بود و میتوانستیم امضا کنیم اما محدودیت داشتیم .

 

اسپانسر پیراهن ؟

قطر ایرویز و 2 شرکت دیگر جزو گزینه های ما هستند.این ها چیز هایی است که ما به آن ها فکر میکنیم.

 

وکلای نیمار ؟

بدیهی است که بعضی از چیز ها را در این سال پرداخت کرده ایم . رقم دقیقش را در آینده خواهیم گفت.

 

کل هزینه ی انتقال نیمار به بارسلونا چقدر بود ؟

سوال شما مفاهیم  مختلفی را میرساند . هزینه ی امضای قرارداد با بازیکن و دستمزدش جداست . هزینهی  خرید 57 میلیون 100 هزار یورو توسط بارسلونا بود که 17 میلیون به باشگاه و 40 میلیون به پدر و نمایندگان دیگر پرداخت شد .

 

جوایزه ای نیز به عنوان فوق العاده ی توپ طلا در نظر گرفته ایم . ( به سانتوس پرداخت میشود ) که در این صورت 59 میلیون و 100 هزار یورو خواهد شد .

 

چیزهای دیگر بعد از قرارداد است :

پاداش و تمدید و ... . 13 میلیون و 200 هزار یورو هزینه ی مالیات بود که تخفیف گرفتیم و یک 5.5 میلیون ( اخیرا توافق شد ) و 13 میلیون نیز به 11 میلیون 100 هزار یورو تغییر یافت .

 

هزینه ی خرید 57 میلیون و 100 هزار یورو است . برای توپ طلا نیز 5.5 میلیون یورو . بقیه دستمزد و ... هستند . مثل جوایزی که برای قهرمانی پرداخت میشود .

 

پرونده ی نیمار :

وکلای باشگاه در حال آماده سازی قرارداد جدید هستند و وقتی تهیه شود آماده ی امضا است . مورد نیمار مساله ی شماره ی 1 ماست .

 

آیا میپذیرید در برنامه ریزی مالیاتی در خرید نیمار اشتباهاتی در سال 2011 تا 2013 داشته ایم ؟

هیچ وقت نمیشد قاطعانه به مسائل نگاه کرد . ما با بسیاری از مشاوران و استادان اقتصاد مشورت کردیم و برخی گفتند خوب است و برخی گفتند نیست . تفسیر کارشناسان متفاوت بود . کارشناسان مردد بودند .

 

دادستان میتوانسد تا 21 میلیون یورو جریمه کند اما یک فرصت استثنایی به ما داده شد که با 5 میلیون یورو ماجرا تمام شود . ما نیز تصمیم گرفتیم که تجارت خوبی است و قبول کردیم اشتباهات مالیاتی نیمار طی سال های 2011 و 2013 حل شود . 2014 هیچ اشتباهی نکردیم و میخواهم روشن بگویم .

 


"دیروز من برای ارائه توضیحاتی به خدمات حقوقی باشگاه رفتم.در پیمان ما قابل درک است که 40 میلیون یورو برای دستمزد هزینه شود و نه به عنوان قرارداد بستن با بازیکن جدید.ما باید در فرم های حسابداری باشگاه در سال های اخیر را اصلاح کنیم."

 

آیا قرارداد نیمار , مسی و ماسچرانو را بهبود میدهید . منابع به اندازه ی کافی برای حقوق ها دارید ؟

 

این همیشه یک نگرانی جدی برای ماست چرا که وضعیت ما پایدار است ( درآمدها تغییر چندانی نمیکند ) . از آنجایی که میخواهیم رقابتی باشیم و بهترین بازیکنان جهان در استخدام ما باشند مثل امروز که ستاره های جهان را داریم بنابراین باید سخت کار کنیم . بنابراین استراتژی ما افزایش درآمد است تا بتوانیم این سطح فوتبال را حفظ و بهترین ها را نگه داریم .

 

برای خرید بازیکن نیازی به فروش نداریم . ما لازم نداریم و نمیخواهیم این اتفاق دوباره تکرار شود . برای همین ما به دنبال منابع مالی جدید هستیم و میخواهیم در سطح یک جهان باقی بمانیم . آیین نامه ی باشگاه برای دستمزد ها سقف دارد و تفکر ما محافظه کارانه است . این بازیکنان که نام بردید سزاوار افزایش هستند . ما باید با مسی و ماسچرانو تمدید کنید و پس از آن بسیاری دیگر از بازیکنان .

 

اسپانسر :

بارتومئو : یک شرکت آمریکایی آماده است که اسپانسر شود و حمایت کند . در ماه های آینده تلاش میکنیم به توافق بر سر اسپانسر پیراهن برسیم . قطر ایرویز و 2 شرکت دیگر در برنامه های ما هستند .

 

هدف بارسلونا کاهش بدهی !

بارتومئو : یکی از پروژه های ما رسیدن به کاهش بدهی است . میخواهیم آمار بدهی ما کمتر از 200 میلیون یورو شود . تقریبا تمام بدهی ما به بانک پرداخت شده است . ما باید 80 میلیون دیگر بدهی را کم کنیم تا به 200 میلیون برسیم . این اتفاق سال آینده می افتد . امیدوارم که سال آینده باشد . ما در حال آماده سازی بودجه ی فصل آینده هستیم که نیاز به تصویب هیئت مدیره در ماه سپتامبر یا اکتبر دارد . در سال آینده درآمد ما به شکل قابل توجهی افزایش می یابد که حاصل درآمد نایک و اسپانسر دیگر خواهد بود . امیدوارم که درآمدها طبق پیشبینی ها باشد .

 

درباره ی بنیاد :

بارتومئو : تا سال 2003 ما اساسا فقط یک باشگاه ورزشی بودیم اما پروژه هایمان تغییر کرد . ما با یونیسف به توافق رسیدیم و عضوی از یک جامعه ی جهانی جدید شدیم که ما را نسبت به کودکان بیشتر متعهد میکرد . ما با کمیته ی بین المللی المپیک نیز به تواف رسیدیم و مدارس فوتبال بیشتری تاسیس کردیم .

 

ما میخواهیم کودکان باشگاه ما را دوست خود بدانند . ما به حدود 500 هزار کودک کمک کرده ایم . این کمک به رشد کشورهایی بوده است که نیاز بیشتری داشتند . هر سال هیئیت مدیره ی بنیاد بارسلونا بر روی پروژه های آینده برنامه ریزی و مطالعه میکند . ما میتوانیم رویاهای بسیاری از کودکان را برآورده کنیم و باشگاه از اینکار رضایت دارد . این کودکان وقتی بزرگ شوند بارسلونا را بیشتر نزدیک خود احساس میکنند .

 

هدف فعالیت در شبکه های اجتماعی :

بارسلونا به طور مداوم اطلاعات را جمع آوری میکند . هدف ما رسیدن به یک بازده اقتصادی در شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است .

 

مقایسه ی بارسلونا با کشور :

بارتومئو : بارسلونا در جهان به عنوان رهبر ورزش شناخته میشود . این باشگاه 230 میلیون نفر در شبکه های اجتماعی دنبال کننده دارد . اگر ما یک کشور بودیم از نظر جمعیتی جزو 5 یا 6 کشور پرجمعیت میشدیم . این نشان میدهد بارسلونا رهبری فوتبال را دارد .

 

تغییری در ساختار نمیدهیم :

ما یک باشگاه محبوب و بزرگ هستیم و فکر نمیکنم نیازی به تغییر ساختار سازمانی باشگاه برای رقابت باشد .

 

بارسلونا هر روز قوی تر میشود :

بارتومئو : کاملا درست است که دشمنان ما بزرگ هستند . این باشگاه به طور فزاینده در حال بزرگ شدن است و تبدیل به یک غول تجاری شده است . به خصوص با لیگ برتر جزیره رقابت دارد . رقبای ما در زمین و خارج از زمین هستند . ما از جهات زیادی در حال رقابت هستیم . طرح بارسلونا برای 2021 ( پایان نوسازی نیوکمپ ) ما را بزرگتر و جهانی تر میکند و رقابت با آنها را در شرایط بهتری فراهم می نماید .

 

ما پروژه ی درآمدی داریم . ما را قوی تر و بزرگتر میکند .

 

پرسش و پاسخ با خبرنگاران آغاز شد !

 

نیمار خوشحال است :

نیمار به ما بارها و بارها گفته است خوشحال است و نمیخواهد اینجا را ترک کند . او میخواهد به کارش در بارسلونا ادامه دهد .

 

نیمار :

من نمیخواهم او باشگاه را ترک کند و باشگاه میخواهد در چند روز آینده قرارداد نیمار را برای 5 فصل تمدید کند و به زودی اعلام میکنیم . گزارش میرسد که باشگاه های بسیاری علاقه مند به او هستند و طبیعی هم هست . اما این بازیکن میخواهد در بارسلونا بماند و به کارش ادامه دهد . ما در حال بستن تمدید هستیم و در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد .

 

پروژه های بارسلونا :

ما دو پروژه ی برنده در پالائو و نیوکمپ را انتخاب کردیم . کار مذاکره توسط هیئت منصفه که از معماران و شورای شهر و هیئت مدیره هستند در حال انجام است . باید از شورای شهر تشکر کنم چرا که حمایت میکنند . بارسلونا در کشور هم از لحاظ اقتصادی و هم سیاسی قدرتمند است .

 

کاهش بدهی ها :

بدهی ما 40 میلیون کاهش یافت و به 280 میلیون رسید . بخشی از بدهی به محرومیت فیفا ربط داشت که با توجه به کاهش خرید جبران شد . ما باید بر اساس تعهدمان بدهی ناخالص را به 2.5 درصد می رساندیم .

 

درآمد بارسلونا :

درآمد ما به رکورد های جدیدی رسید . در اواخر ماه جولای ما 670 میلیون یورو درامد داشتیم که 62 میلیون یورو بیشتر از سال گذشته بود .

 

بحث های اقتصادی :

ما با نایک توافق کردیم که یک رکورد بود و بسیار راضی هستیم . درآمد سالانه 155 میلیون برای 10 سال آینده و شروع از دو فصل دیگر . ما در مدیریت فروشگاه ها بهبود دادیم . ما موقعیت خود را به جایگاهی که شایسته است رساندیم و متحد نایک هستیم .

 

 

بارتومئو : ما در سال جاری 1 میلیون 700 هزار نفر بازدیدکننده از موزه داشته ایم . در حال اختصاص فضا برای ماسیا نیز می باشیم .

 

بارتومئو این نقشه را از مدارس فوتبال و دفاتر باشگاه نشان داد !

بارتومئو : ما در 51 کشور جهان در حال کار به صورت دائم هستیم . بیش از 490 هزار کودک با ما در پروژه ها همکاری میکنند . ما منابع زیادی داریم و بسیار هیجان زده ایم . یکی دیگر از پروژه ی بزرگ ما مدارس هستند . ما در حال گرفتن کودکان بیشتر و آموزش مفاهیم فوتبال هستیم . ما 19 مدرسه در 17 کشور جهان داریم که در ماه سپتامبر به 24 مدرسه و در پایان سال به 30 مدرسه افزایش خواهد یافت .

 

بارتومئو : ما میخواهیم بارسلونا تبدیل به یک مرکز دانش شود . یکی از پروژه های بزرگ ما ماسیا 360 است .

 

بارتومئو : در روزهای آینده ما موفقیتمان در بحث نیمار را اعلام خواهیم کرد .

 

بارتومئو : در مساله ی جهانی سازی باشگاه من به نیویورک رفتم و هدف دیگر ما هنگ کنگ است . بارسلونا یک باشگاه است که 24 ساعته در روز به سر میبرد ( همه جای جهان حضور دارد ) . ما راضی هستیم و دفاتر جدیدی باز خواهیم کرد تا به مردم نزدیک تر شویم .

 

بارتومئو : فصل آسانی نداشتیم . در ماه ژانویه فیفا ما را محروم کرد و برای فوتبال جوانان ما بسیار دشوار بود . ما با مشکل آزادی بیان در فینال کوپا دل ری مواجه شدیم و از آن به شدت دفاع کردیم .

 

بارتومئو : اتفاقات بدی را نیز در این فصل شاهد بودیم . ما کرایوف را از دست دادیم که برایمان بسیار مهم بود . همچنین مانل ویچ ( سخنگوی نیوکمپ ) یک فرد محبوب را نیز از دست دادیم .

 

بارتومئو : فصل فوق العاده ای داشته ایم . تیم فوتبال 4 قهرمانی بدست آورد . در هاکی و هندبال نتایج خوبی آوردیم اما بسکتبال نا امیدکننده بود .

 

عکس از بارتومئو در جلسه

کنفرانس مطبوعاتی با حضور بارتومئو آغاز شد !

همه در کنفرانس مشتاق هستند . روزنامه نگاران هنوز در حال نشستن بر روی صندلی هایشان می باشند .

دقایقی دیگر بارتومئو در سالن کنفرانس حضور می یابد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.