پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بزرگترین قرارداد اسپانسری جهان توسط بارسلونا بسته شده است !

کد خبر : 53402  |  زمان ارسال : جمعه 11 تیر 1395

اختصاصی / جوزپ ماریا بارتومئو روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی سالانه ی باشگاه اقدام به گفتن حقایقی از وضعیت اسپانسری نایک کرد .

 

اخبار مرتبط با این خبر :

# کنفرانس خبری بسیار مهم روز پنج شنبه ی جوزپ ماریا بارتومئو

# حسادت پرز رئیس رئال مادرید به بارسلونا و تهدید آدیداس !

# قرارداد اسپانسر بارسلونا به پایان رسید . در 3 سال چقدر پرداخت کردند ؟

 

چند ماه پیش بود که بارسلونا و نایک به یک توافق تاریخی دست یافتند که بر اساس اخبار درز کرده به بیرون بارسلونا بزرگترین قرارداد اسپانسری جهان را بست . اما تایید مبالغ از سوی باشگاه تا روز گذشته صورت نگرفته بود و صرفا به بزرگ بودن آن اشاره میشد .

 

 

بارتومئو روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی گفت :

ما با نایک توافق کردیم که یک رکورد بود و بسیار راضی هستیم . درآمد سالانه 155 میلیون برای 10 سال آینده و شروع از دو فصل دیگر . ما در مدیریت فروشگاه ها بهبود دادیم . ما موقعیت خود را به جایگاهی که شایسته است رساندیم و متحد نایک هستیم .

 

البته بارتومئو گفت توفق 155 میلیون یورویی از 2 سال دیگر یعنی سال 2018 اجرا میشود . اما بر اساس آنچه که پیش تر گفته شده در این 2 سال قرارداد طبق شرایط فعلی خواهد بود اما بهبود هایی نیز در شرایط داده میشود . بارتومئو در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص اسپانسر اصلی پیراهن نیز گفت با 1 شرکت آمریکایی و 2 شرکت آسیایی در حال مذاکره هستند .

 

لازم به ذکر است روز گذشته قرارداد اسپانسری بارسلونا با قطر ایرویز به پایان رسید اما بارتومئو تاکید کرد هنوز این شرکت یکی از احتمالات خواهد بود .

 

رقم قرارداد بارسلونا با نایک بسیار بالاتر از رقم قرارداد منچستر یونایتد است که در سال 2014 بسته شد و مبلغ آن 96 میلیون یورو می باشد و این باشگاه را تبدیل به دارنده ی بزرگترین اسپانسر کرده بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.