پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی گزینه های خرید بارسلونا با بودجه ی کم !

کد خبر : 53421  |  زمان ارسال : جمعه 11 تیر 1395

اختصاصی / به نقل از اسپورت ، بارسلونا پس از امضای قرارداد با امتیتی هنوز 43 میلیون دیگر دارد ( اگر مبلغ از بودجه ی تابستانی کم شود ) . حال لوئیز انریکه با این 43 میلیون چه کار های انجام خواهد داد ؟

 

اخبار مرتبط با این خبر :

# ویژه : بودجه ی بارسلونا برای خرید بازیکن در تابستان فاش شد !

 

جوزپ ماریا بارتومئو در کنفرانس خبری دیروزش اعلام کرد که بارسلونا با امتیتی به توافق رسیده است و مبلغ قرارداد را 25 میلیون یورو اعلام نمود . حال اگر این مبلغ را از بودجه ی اعلام شده ی بارسلونا کسر کنیم حال باید دید که بارسلونا 43 میلیون یوروی باقی مانده را چگونه صرف خواهد کرد .

 

با توجه به اینکه دنیس سوارز به احتمال زیاد با قیمت 3.5 میلیون یورو  به بارسلونا بازخواهد گشت ، بودجه انریکه کمتر هم میشود.در ادامه به بازیکنانی که می توانند با 39.5 میلیون یورو به بارسولنا بیایند خواهیم پرداخت.

 

انتخاب 1 : آندره گومز (والنسیا)

این بازیکن واقعا شبیه به لوئیز انریکه است و او می تواند والنسیا را با قیمت 35 الی 40 میلیون ترک کند.با آمدن این هافبک پرتغالی به نظر می رسد که تغییری در پست دنیس سوارز انجام نشود و انریکه از آندره گومز به عنوان یک مهاجم چهارم استفاده کند.

 

gxm3_cmr0bu4w8aau-o4.jpg

 

انتخاب 2 : کوین گامیرو (سویا)

رابرت از سال پیش تلاش خود را برای جذب این مهاجم فرانسوی شروع کرده است اما سویا اصرار دارد که بارسلونا در صورتی گامرو را به خدمت میگیرد که بند خروج 40 میلیونی او را بپردازد.انریکه این بازیکن را برای جایگزینی MSN بر روی نیمکت میخواهد.

 

انتخاب 3 : گابریل ژسوس و یک مدافع سمت راست

طبق گزارشات اسپورت ، بارسلونا می تواند با 25 میلیون گابریل ژسوس را از پالمیراس به خدمت بگیرد.بنابراین هنوز 15 میلیون یورو دیگر باقی مانده است که با آن میتواند جایگزین دنی الوز را بخرد.بازیکنانی که بتواند در این سطح با این قیمت بازی کند و همچنین در دسترس نیز باشد یکی کانسلو از والنسیا و دیگری آزپیلیکوئتا از چلسی است.

 

h4rx_cmr0yvwweaajajb.jpg

 

انتخاب 4 : لوکاس پرز و یک مدافع سمت راست

پرز بهترین بازیکن دپرتیوو در این فصل بود و مقرون به صرفه ترین گزینه برای جانشینی MSN در خط حمله با قیمت 14 میلیون یورو است و با بقیه پول می توان مدافع سمت راستی خرید که با ویدال و سرخی روبرتو رقابت کند.البته این دفعه مقدار پول بیتشری برای باشگاه باقی می ماند و به طبع می تواند مدافعان بهتریی نسبت به کانسلو و آزپیلیکوئتا به خدمت بگیرد. .26 میلیون باقی مانده نیز می تواند خرج هکتور بیرین (آرسنال) یا السید هیساج (ناپلی) شود.

 

36u_cmr0z6sxgaas4u_.jpg

 

انتخاب 5 : لیست پنهان

این اولین بار نیست که بارسلونا با بازیکنی امضا می کند که نامش در هفته های اخیر جزو گزینه های اول بارسلونا برای خرید نبوده است.اگر بارسلونا نتواند گزینه مدنظرش را پیدا کند ، میتوان پولش را نگه دارد و در اخر فصل نقل و انتقالات بمب را با به خدمت گرفتن بک بازیکن هیجان انگیز و البته غیر منتظره منفجر کند.

 

گزینه 6 : اگر خرید ام تیتی تاثیری در بودجه تابستان نداشته باشد

اگر بارسلونا 25 میلیونی که برای این مدافع فرانسوی پرداخت کرده است را جزو فصل 2015-2016 حساب کند ، این بدین معنی است که کاتالان ها 68 میلیون یورو بودجه برای خرید دارند.این مقدار پول به باشگاه اجازه می دهد که دو بازیکن (احتمالا مهاجم و مدافع راست) را در سطح عالی جذب کنند.اگر باشگاه آندره گومز را به خدمت بگیرد ، می تواند با بقیه پول یک مدافع راست و یک مهاجم چهارم را نیز به خدمت بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.