پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گریزمان: نباید مغرور شویم

کد خبر : 53711  |  زمان ارسال : جمعه 18 تیر 1395

مهاجم تیم اتلتیکو مادرید با به ثمر رساندن هر دو گل فرانسه در این دیدار، آنها را به فینال یورو 2016 مقابل پرتغال رساند، و شمار گل های خود را به عدد 6 رساند تا تقریباً آقای گلی خود را نیز قطعی کرده باشد.

 

در پایان بازی، گریزمان به وب سایت رسمی یوفا گفت:

 

خیلی خوشحالیم. می توانیم از تاریخ 10 جولای رؤیا پردازی را شروع کنیم. نباید مغرور شویم، هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است؛ از این شب لذت خواهیم برد اما از فردا برای فینال آماده خواهیم شد. بسیار خوشحالیم. قبل از بازی و در طول بازی لحظات فوق العاده ای در کنار هواداران داشتیم - امیدوارم که در فینال هم چنین حسی داشته باشیم.

 

گریزمان که در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید پنالتی خود را در جریان بازی از دست داده بود، در مورد پنالتی امشب مقابل آلمان گفت:

 

واقعاً می خواستم که یک پنالتی مهم دیگر در جریان بازی را بزنم. از تصمیمی که گرفتم راضی هستم، و خوشحالم که گل شد. برای گل دوم، من فقط کمین کرده بودم که ببینم آیا دروازه بان مرتکب اشتباهی می شود یا نه، و توپ مقابل پای من افتاد و خوشحال بودم.

 

این یک تلاش تیمی از سوی همه بازیکنان بود و من برای همه آنها خوشحالم. کاملاً راضی هستم و بسیار افتخار می کنم. هنوز یک بازی دیگر برای پایانی با شکوه باقی مانده است؛ بازی بسیار فریبنده ای خواهد بود اما امیدوارم که این پایان کار ما نباشد. وظیفه ماست که بازی ها را به نفع مردم فرانسه تمام کنیم، پس بیایید امیدوار باشیم که این بار هم تیم برتر باشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.