پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : 4 عامل خوشبختی برای اومتیتی و بارسلونا

کد خبر : 53883  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 تیر 1395

اختصاصی بارسانیوز - پس از اینکه ساموئل اومتیتی با رخ دادن مجموعه ای از اتفاقات خیلی زود مسیری فوق العاده را برای بازی در فینال یورو 2016 و عملکرد خوب خود طی کرد، اسپورت به بررسی چهار عامل کلیدی در این مسیر پرداخت.

 

اومتیتی مدافع لیون فرانسه که با مبلغ 25 میلیون یورو به عنوان بازیکن بارسلونا در فصل جدید توپ خواهد زد، با قدرت بدنی بالا و سرعت خوب خود در قلب خط دفاعی، با ارائه عملکردی خوب در رقابت های یورو 2016، تمجید رسانه ها را نسبت به خود برانگیخت تا در کنار تمجید از هموطنان خود، به خرید موفقی برای بارسلونا تبدیل شود.

 

عامل اول: مامودو ساخو

 

ساخو مدافع لیورپول بابت اتهام دوپینگ با ممنوعیت یک ماهه از بازی ها مواجه گشت که دیدیم او حتی بازی فینال لیگ اروپا را نیز از دست داد. این محرومیت باعث شد تا او در لیست تیم ملی فرانسه حضور نداشته باشد و نام او خط بخورد. ساخو در نهایت از اتهام تبرئه شد اما با خالی شدن جایش، زمینه برای حضور اومتیتی طبق عوامل بعدی فراهم گشت.

 

عامل دوم: رافائل واران

 

رافائل واران دیگر مدافع خوب تیم ملی فرانسه در تمرینات قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا مصدوم گشت و او نیز در تیم ملی فرانسه جایی نداشت تا عادل رامی جایگزین او گردد.

 

عامل سوم: ژرمی متیو

 

ژرمی متیو

 

با توجه به این مصدومیت ها و خالی شدن دست دشان، ژرمی متیو علی رغم اینکه تازه ار آسیب دیدگی رهایی یافته بود به تیم ملی فرانسه بازگشت اما مجددا با آسیب دیدگی مواجه شد تا پس از این حادثه، اومتیتی به تیم ملی دعوت گردد.

 

عامل چهارم: عادل رامی

 

این مدافع فرنسوی در ابتدای رقابت های یورو 2016 در قلب خط دفاع فرانسه حضور داشت اما از زمان محرومیت مقابل ایسلند این اومتیتی بود که با به دست اوردن فرصت بازی در تیم اصلی فرانسه، با عملکرد خوبش توجه سرمربی فرانسه را به خود برانگیخت و تا انتهای جام و حتی دیدار فینال در قلب خط دفاعی فرانسه حضور داشت.

 

هم اکنون با توجه به این 4 عامل خوشبختی در راه بازی کردن ساموئل در دیدارهای انتهایی یورو 2016، او با عملکرد خوب خود تحسین همگان را به خود برانگیخته و به ویژه انکه امید زیادی در دل هواداران بارسلونا ایجاد کرده است. بنابراین هم اکنون هوادران بارسلونا خوشبین هستند که پس از خروج بارترا و خروج احتمالی توماس ورمالن، خی خالی مدافعان خود را با وجود ساموئل احساس نکنند.

 

ساموئل همچنینمی تواند ریب خوبی برای پیکه و ماسکرانو در خط دفاعی باشد و همچنین اینکه با حضور او، به نظر می رسد که ماسکرانو نیز بتواند بازی کردندر پست هافبک دفاعی را برای استراحت بوسکتس تجربه نماید. در این صورت، جرمی متیو نیز قادر خواهد بود تا در پست دفاع چپ با جوردی البا به رقابت بپردازد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.