پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: اسامی مهاجمان مورد علاقه ی بارسلونا برای خرید

کد خبر : 54026  |  زمان ارسال : جمعه 25 تیر 1395

اختصاصی بارسانیوز - پس از صحبت های رابرت فرناندز و آلبرت سولر مبنی بر ادامه دار بودن خریدهای تابستانی بارسلونا و جذب مهاجم، اسپورت از گزینه های بارسلونا رونمایی کرد.

 

صبح روز پنجشنبه لوئیس انریکه و رابرت فرناندز در کمپ تمرینی بارسلونا به گفت و گو پرداختند که از سوی رسانه ها به صحبت های نقل و انتقالاتی ربط داده شد تا تیم را برای فصل جدید با مشخص کردن بازیکنان خروجی و ورودی آماده کنند. پس از این گفت و گو طولی نکشید که مدیران باشگاه بارسلونا هدف اصلی و گام بعدی خود در جذب بازیکن را خرید مهاجمی جوان یا باتجربه عنوان کردند.

 

در خصوص بازیکنان خروجی می توان به آدریانو و داگلاس اشاره داشت که به نظر می رسد این دو بازیکن به پایان راه همکاری خود با بارسلونا رسیده اند چون در حال حاضر دو باشگاه لاتزیو و کروزیرو به شدت علاقه مند این دو بازیکن برزیلی بارسلونا هستند اما هنوز کارهای نهایی انتقال صورت نگرفته است.

 

اما به نظر می رسد که نکته و بحث اصلی در خصوص بازیکنان ورودی در مورد جایگزین دیگری برای مثلث تهاجمی بارسلونا بوده است. بارسلونا در نظر دارد تا پس از جذب دنیس سوارز، جایگزینی برای لوئیز سوارز بیابد که از این رو کوین گامیرو و لوسیانو ویتو جزو اصلی ترین گزینه ها هستند.  

 

کوین گامیرو-Kevin Gameiro

 

کوین گامیرو به عنوان یک گلزن قهار در تیم سویا توانایی های خود را در امر گلزنی نشان داده است اما بند آزادسازی او 40 میلیون یورو می باشد که از مبلغ باقی مانده بودجه نقل و انتقالاتی بارسلونا بیشتر است هر چند که آلبرت سولر وعده تزریق پول بیشتر را در صورت لزوم داد. اما از سوی دیگر هزینه انتقال کوین می تواند با انتقال قرضی آلن هالیلوویچ کاهش یابد.

 

در خصوص ویتو نیز باید گفت که هرچند او برای مدتی طولانی بارسلونا را به دنبال خود می بیند اما به ثمر رساندن تنها 3 گل در 28 بازی فصل گذشته نشان از ریسک بالا در جذب او می دهد. طیق آخرین خبر نیز اعلام شد که ویتو در آستانه انتقال قرضی به تیم سویا قرار دارد.

 

گزینه دیگر بارسلونا آنخل کوریا از اتلتیکو مادرید است که طبق گزارش اسپورت، جذب این بازیکن برای بارسلونا با توجه به اینکه در برنامه های دیگو سیمئونه قرار دارد دشوار است.

 

اما به عنوان آخرین چاره و راه حل، آبی اناری ها می دانند که کریستین تیو در بارسلون حضور دارد و به همین منظور تصمیم گرفته شده است تا تیو در اردوهای پیش فصل بارسلونا حضور یابد تا در صورت جذب نکردن مهاجمی در تابستان توسط لوئیز انریکه علی رغم علاقه مندی فیورنتینا مورد استفاده قرار بگیرد اما شاید نیمکت نشین شدن MSN جزو برنامه های تیو نباشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.