پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوشبینی معاون بارتومئو برای خرید های بیشتر بارسلونا

کد خبر : 54143  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 تیر 1395

اختصاصی بارسانیوز - جوردی مستره نایب رئیس باشگاه بارسلونا در گفت و گو با موندو دپورتیوو از خرید های بیشتر بارسلونا در مدت زمان باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات خبر داد.

جوردی مستره خوشبین است که باشگاه بارسلونا همچنان به خرید های تابستانی خود ادامه دهد تا هواداران اینتیم از فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه بیشتر لذت ببرند. بارسلونا که بودجه نقل و انتقالاتی اش 60 میلیون یورور بود هم اکنون با توجه به مبلغ فروش مارک بارترا در حدود 25 میلیون یورو برای ادامه خرید های خود بودجه دارد هرچند که باشگاه مشکلی برای تزریق پول بیشتر ندارد.

 

جوردی مستره در پاسخ به فعالیت بیشتر نقل و انتقالاتی باشگاه در ادامه راه بیان کرد:

 

"شما باید از رابرت فرناندز و آلبرت سولر در این خصوص بپرسید و این به مبلغ باقی مانده از بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه بستگی دارد ولی با این حال به خرید های بیشتر امیدوار هستم. تا تاریخ 31 آگوست یعنی پایان فرصت پنجره نقل و انتقالات، ورودی و خروجی هایی وجود خواهند داشت و به همین دلیل اظهار نظر در این خصوص هنوز زود است."

 

او در ادامه در خصوص جذب مدافع در صورت خروج ورمالن اینگونه پاسخ داد:

 

"او مدافع مرکزی سمت چپ است که ما در این پست جرمی متیو و اومتیتی را دراختیار داریم و با وجود سایر مدافعان مرکزی نظیر پیکه و ماسکرانو هر دو طرف خط میانی کاملا پوشیده می شود. در دفاع راست نیز من فکر می کنم که با وجود الیکس ویدال مشکلی نباشد. او در اولین سال حضور خود در حال وفق یافتن بود که این طبیعی است."

 

مستره در انتها در خصوص علاقه باشگاه منچستر سیتی به دو دروازبان بارسلونا پاسخ داد:

 

"برای رقم خوردن یک معامله هر دو باشگاه باید تفاهم داشته باشند و همچنین بازیکن موردنظر اما تاکنون هیچ کدام از اینجا نرفته اند."  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.