پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بلرین به منچستر سیتی نزدیک شد . چرا بارسلونا اقدام نمیکند ؟

کد خبر : 54145  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 تیر 1395

اختصاصی بارسا نیوز - هکتور بلرین بازیکن سابق بارسلونا و فعلی آرسنال پیشنهادات زیادی از باشگاه بزرگ اروپایی دارد اما او به طور جدی در حال نزدیک شدن به گواردیولا است .

 

هکتور بلرین نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است . او تنها 21 سال دارد . این مدافع جوان اثبات کرده است که در دفاع کامل است .

 

دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن بیشترین احتمال را برای جذب هکتور دارد و باشگاه های اتلتیکو مادرید , بایرن مونیخ و در نهایت بارسلونا در لیست مشتریان هستند .

 

لوئیس انریکه از مدیران بارسلونا برای خرید او درخواست کرد چرا که او را مناسب ترین گزینه برای جایگزینی دنی آلوز میدانست اما مدیران این درخواست انریکه را رد کردند و علت هم نداشتن بودجه ی کافی بود .

 

بلرین البته از آرسنال به هر قیمتی نمیرود . رسانه های انگلیسی عنوان کرده اند قیمت او 43 میلیون پوند ( 51 میلیون یورو ) است که باعث میشود مشتریان بلرین محدود تر شود .

 

یکی از باشگاه هایی که تا به امروز بالاترین پیشنهاد را تا به امروز ارائه کرده است منچستر سیتی است .

 

منچستر سیتی با ورود گواردیولا میخواهد پروژه های جدیدی تعریف کند و برای رسیدن به هدف هر چیزی سرمربی کاتالان بخواهد فراهم میکند .

 

هکتور بلرین و لوئیس سوارز در جریان بازی فصل گذشته ی لیگ قهرمانان میان بارسلونا و آرسنال

هکتور بلرین بارسلونا - Héctor Bellerín fc barcelona

 

بلرین که در دسته های پایین بارسلونا بود به لیگ برتر جزیره پیوست . هکتور بلرین مدتی پیش خودش را بازیکنی دانست که با اندیشه های لاماسیایی رشد کرده است ( صحبت های بلرین ) و سهم تربیتی در این آکادمی را بسیار زیاد دانست .

 

در ساعات گذشته شایعاتی وجود دارد که طی آن منچستر سیتی نمایندگان خود را برای مذاکره بر سر بلرین فرستاده است . این مساله هنوز تایید نشده !

 

گفتنی است بارسلونا جایگزین مناسبی برای دنی آلوز جذب نکرده است . به گفته ی رابرت فرناندز قرار است از 2 بازیکن موجود برای پست مدافع راست استفاده شود ( جزئیات بیشتر )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.