پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترزگه: یوونتوس در سطح بارسلونا است!

کد خبر : 54227  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 تیر 1395

اختصاصی بارسانیوز - دیوید ترزگه مهاجم سابق باشگاه یوونتوس شانس یوونتوس برای فتح لیگ قهرمانان اروپا را با تیم های بزرگ اروپایی برابر دانست.

 

ترزگه احساس می کند که یوونتوس در همان سطح و کیفیت  تیم های بزرگی چون بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید قرار دارد و از این رو از آن ها برای فتح لیگ قهرمانان فصل جدید حمایت کرد. یوونتوسی ها در لیگ قهرمانان فصل گذشته در دور یک هشتم نهایی مقابل بایرن مونیخ در دقایق آخر از جام کنار رفتند اما ترزگه معتقد است که آن ها با ورود میرالم پیانیچ و دنی آلوز به تیمی قدرتمند تبدیل شده اند و در این خصوص در گفت و گو با توتو اسپورت بیان کرد:

 

"من صد درصد با این بحث که تیم آلگری در همان سطح بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید قرار دارد موافقم. این چهار تیم، چهار تیم برتر اروپا هستند. ورود بازیکنانی چون پیانیچ و دنی آلوز نشان می دهد که یوونتوس به بالاترین سطح رسیده است. این بازیکنان به وضوح اهداف یوونتوس را درک کرده اند و می خواهند نقش خودشان را ایفا کنند. دنی آلوز به روشنی هدف انتقال خود به یوونتوس را بیان کرد. اگر بازیکنان بزرگی به باشگاه پیوسته اند این نشان می دهد که بازیکنان به پروژه باشگاه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باور دارند.

 

نیازی به پنهان کردن این واقعیت نیست که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای ما بسیار مهم است. نگه داشتن بازیکنانی چون پوگبا و بونوچی اهمیت دارد چون آن ها بخشی جدایی ناپذیر از تیم ما هستند که هنوز در حال رشد است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.