پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین مصاحبه ی آلن هالیلوویچ پس از پیوستن به هامبورگ !

کد خبر : 54281  |  زمان ارسال : جمعه 1 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - آلن هالیلوویچ هافبک سابق تیم های دیناموزاگرب، بارسلونا و اسپورتینگ خیخون که به تیم هامبورگ پیوست، تجربه حضور در بارسلونا را با اهمیت توصیف کرد.

 

آلن هالیلوویچ که پس از حضور قرضی در اسپورتینگ خیخون تیم های زیادی را به دنبال خود می دید در نهایت به تیم هامبورگ پیوست و هم اکنون برای آغاز کار خود در تیم جدیدش هیجان زده می باشد. آلن که در سال 2014 به بارسلونا پیوست تنها یک دیدار را در تیم بزرگسالان بارسلونا در جریان برتری 4-0 کوپا دل ری مقابل الچه انجام داد و فصل گذشته را نیز به صورت قرضی در اسپورتینگ خیخون توپ زد.

 

این هافبک 20 ساله انتقال خود به هامبورگ را روز گذشته رسمی کرد و در خصوص زمان حضور خود در بارسلونا در گفت و گو با گل گفت:

 

"بارسلونا یک تجربه مثبت برایم بود. من همچنین در دوره حضورم در خیخون نیز پیشرفت کردم به صورتی که تقریبا در هر بازی لیگ فصل گذشته برای ان ها بازی کردم."

 

آلن که در فصل گذشته موفق شد تا 5 گل را برای خیخون در کلیه رقابت ها به ثمر برساند در ادامه گفت:

 

"من از اینکه به هامبورگ منتقل شدم بسیار خوشحالم. آن ها به من نشان دادند که باشگاه بزرگی هستند و مطمئن هستم که این گام بزرگی در زندگی حرفه ای من خواهد بود. من تنها 20 سال دارم ولی تجربه بازی در لالیگا را دارم و در حال حاضر نیز در بوندسلیگا حضور دارم که ورزشگاهی بزرگ با هواداران متعصب دارد. مربیان هامبورگ به من گفتند که تا چه میزان به من نیاز دارند. من به عنوان بازیکن بازیساز بازی خواهم کرد و این را لابادیا به من گفت اما من همچنین می توانم در جناح راست نیز بازی کنم.

 

آن ها شماره 23 را به من دادند که شماره مهمی در این باشگاه است چون رافائل وان در فات آن را برتن داشت."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.