پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: حمله لاپورتا به بارتومئو؛ تو دروغگویی!

کد خبر : 54293  |  زمان ارسال : جمعه 1 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - پس از حمایت بارتومئو از تقلب مالیاتی مسی و عقد قرارداد 35 میلیون یورویی با قطر ایرویز، لاپورتا به انتقاد از رئیس فعلی باشگاه بارسلونا پرداخت.

 

طبق گزارش منتشر شده از سوی بلچر ریپورت، لاپورتا ریاست پیشین باشگاه بارسلونا در گفت و گو با رادیو کاتالونیا در خصوص حمایت بارتومئو از مسی بیان کرد: "بارسلونا نباید با استانداردهای مسی زندگی کند اگرچه که او بهترین بازیکن تاریخ و بهترین در جهان است."

 

پس از اتهام تقلب مالیاتی مسی، جوزپ ماریا بارتومئو و باشگاه بارسلونا طی پیام هایی از ستاره آرژانتینی خود حمایت کرده بودند به صورتی که متن حمایتی بارتومئو اینچنین بود:

 

"لئو، کسانی که به تو حمله می کنند به این معنی است که به بارسلونا و تاریخ آن حمله می کنند. ما از تو تا انتها دفاع خواهیم کرد. همیشه با یکدیگر خواهیم بود!"

 

همچنین کمپین حمایتی باشگاه بارسلونا از لیونل مسی بابت محکومیت حکم زندانی 21 ماهه نیز انتقاد بسیاری از سوی روزنامه گاران درپی داشت مبنی بر اینکه باشگاه نباید از تخلفات غیرقانونی حمایت نماید.

 

اما لاپورتا به انتقاد از موضع مسی کفایت نکرد و در واکنش به تمدید قرارداد یکساله با قطر ایرویز طی عقد قراردادی 35 میلیون یورویی در حالی که پیش از این از قراردادی 60 میلیونی سخن گفته شده بود بیان کرد:

 

"او به همه دروغ گفته است. او پیش از این گفته بود که قراردادی 60 میلیون یورویی امضا خواهد کرد. من متوجه این موضوع نمی شوم که چرا همواره در مورد آن ها سوئ ظن وجود دارد." 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.