پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسکای ؛ پیشنهاد قابل توجه چلسی برای خرید ایوان راکیتیچ

کد خبر : 54305  |  زمان ارسال : جمعه 1 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از Sky Sport ، بعد از پیوستن آندره گومز به بارسلونا با مبلغ 35 میلیون یورو امکان دارد برخی از بازیکنان بارسلونا به فروش برسند .

 

امروز در یک انتقال عجیب و ناگهانی آندره گومز هافبک 23 ساله اهل کشور پرتقال باشگاه والنسیا به بارسلونا پیوست در حال حاضر با حضور این بازیکن پرتقالی ترافیک در خط هافبک بارسا خیلی زیاد شده است و بدون شک راضی نگه داشتن چنین بازیکنانی کار بسیار دشواری است و این طبیعی است که بارسا مجبور شد برای کمتر شدن این ترافیک برخی از بازیکنان خود را به فروش برساند .

 

طبق گزارش ، ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا از این عمل مدیر باشگاه بارسلونا اصلا راضی نیست و باور دارد که جایگاهش در بارسلونا به خطر افتاده است از طرفی کونته سرمربی چلسی درخواست جذب وی را داده است و مدیر باشگاه چلسی حاضر است برای وی مبلغ 48 میلیون یورو را پرداخت کند در سال های گذشته راکیتیچ در یک قدیمی پیوستن به چلسی بود اما این انتقال هیچوقت رخ نداد حال با توجه به اتفاقات جدیدی که رخ داده است ممکن است بزودی راکیتیچ راهی چلسی شود .

 

گفتنی است که EPSN ، که یک منبع بسیار معتبر است این اخبار ( جدایی راکیتیچ ) را تایید کرده است البته هنوز چیزی مشخص نیست راکیتیچ در حال حاضر به همراه خانواده اش در تعطیلات است در آینده ای نزدیک آینده ی راکیتیچ و آردا توران روشن خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.