پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام احساسی آندره گومز خطاب به هواداران والنسیا!

کد خبر : 54325  |  زمان ارسال : شنبه 2 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - آنده گومز خرید جدید باشگاه بارسلونا که دو روز گذشته با قراردادی 5 ساله به این تیم پیوست خطاب به همه کسانی که در شهر والنسیا به این بازیکن کمک کردند پیامی نوشت و از آنان تشکر کرد.

 

گومز در فیسبوک در پیامی نوشت:

 

"از باشگاه به دلیل اینکه اجازه دادند پیراهن این تیم را بپوشم و به ورزشگاه مستایا بیایم تشکر می کنم  از همه اعضای مدیریتی باشگاه تشکر می کنم که مرا باور داشتند و به من انگیزه دادند تا کارم را در باشگاه با احساس خوشحالی و رضایت انجام دهم.

 

از همه اعضای کادر فنی و پزشکی به دلیل کمک های زیادی که به من داشتند هم تشکر می کنم  همینطور از آشپز ها و ماموران امنیتی و ...  آن ها باعث شدند که من تنها  به چیزی که عاشق آن هستم فکر کنم که همان بازی کردن بود.

 

از هم تیمی هایم که خوشامدگویی خود را از روز اول به عنوان عضوی از خانواده به من داشتند و کمکم کردند تا لحظات خوبی داشته باشم  همه شما در قلب من خواهین ماند و من برای شما بیشترین موفقیت ها را می خواهم.

 

و در نهایت از هواداران تیم تشکر می کنم هرگز فراموش نخواهم کرد که چگونه مرا پذیرفتید و مرا در تیم حمایت کردید  خصوصا در شرایط بحرانی و سخت والنسیا برای همیشه در قلب من خواهد ماند."

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.