پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : نگرانی ها از بودجه ی کم بارسلونا برای خرید مهاجم !

کد خبر : 54344  |  زمان ارسال : شنبه 2 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا در جدیدترین اقدام خود آندره گومز را به نیوکمپ آورد و حالا تنها خرید یک مهاجم میتواند پرونده ی نقل و انتقالات تابستانی را ببندد !

 

بر اساس گزارش gazzetta world بارسلونا همچنان یک مهاجم میخواهد و در نقل و انتقالات تابستانی مشغول است اما آخرین خرید بارسلونا یعنی آندره گومز هزینه ی زیادی روی دست باشگاه کاتالان گذاشت و باعث محدود شدن فرصت تقویت خط حمله ی آبی اناری ها خواهد شد .

 

در ابتدای نقل و انتقالات گفته شد بارسلونا 60 میلیون یورو برای خرید در تابستان هزینه خواهد کرد که مبلغ فروش بازیکنان به آن اضافه خواهد شد .

 

با جدایی مارک بارترا و پیوستن او به دورتموند و انتقال آلن هالیلوویچ به هامبورگ بودجه ی بارسلونا به 73 میلیون یورو در مجموع رسید .

 

اما پس از خرید ساموئل اومتیتی , دنیس سوارز , لوکاس دینیه و در آخر آندره گومز تنها 7 میلیون از بودجه باقی مانده است !

 

در نتیجه بارسلونا برای خرید یک مهاجم و قرار دادن آن روی نیمکت برای مواقع ضروری تنها باید به دنبال گزینه های ارزان برود که میتوان به رابین فان پرسی و یا ماریو گومز اشاره کرد که با توجه به ناآرامی های اخیر ترکیه ( جزئیات ) قصد رفتن از این کشور را دارند .

 

لوسیانو ویتو هنوز اولویت خرید بارسلونا است اما اگر قیمت او نیز بالا باشد احتمالا لوئیس انریکه و بقیه ی اعضای کادر فنی مجبور هستند انتخاب دیگری داشته باشند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.