پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : گومز - بارسلونا و تشابه تاریخی با انتقالی 30 ساله

کد خبر : 54388  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 مرداد 1395

 سه شب پیش بود که آندره گومز ، بصورت رسمی از والنسیا به بارسلونا پیوست در حالیکه بسیاری او را به رئال نزدیک تر می دیدند.

 

این انتقال با تلاش های زیاد رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا نهایی شد. فرناندز از مدت های پیش گومز را زیر نظر داشت و او را بازیکنی کاملا متناسب با سبک و فلسفه بارسلونا می دانست.

 

جالب اینکه گومز در روزی به بارسلونا پیوست که 30 سال پیش روبرت فرناندز به بارسا پیوسته بود و جالب تر اینکه روبرت هم از والنسیا راهی بارسا شده بود. آندره گومز هم اکنون 23 ساله است و رابرت نیز در زمان پیوستنش به بارسا 23 ساله بود.

 

آندره گومز بارسلونا

 

جولای 1986، پس از ناکامی تاریخی بارسا در فینال لیگ قهرمانان برابر استوا بخارست رومانی و نیز پس از سقوط والنسیا به دسته پایین تر، بارسلونا که هدایتش بر عهده تری ونبلز معروف بود، رابرت فرناندز را از والنسیا با رقم 100 میلیون پزوتا خریداری کرد که در زمان خودش پول کلانی بود.

 

رابرت 4 فصل در بارسلونا بازی کرد اما هرگز فاتح لالیگا نشد چرا که در آن مقطع، رئال مادرید قدرت بلامنازع لالیگا بود. البته رابرت در 4 فصل حضورش در بارسا یک جام در جام اروپا و دو کوپا دل ری را فتح کرد.

 

او در بارسا پس از ونبلز، با لوئیس آراگونس و نیز یوهان کرایوف (2فصل) به عنوان مربی کار کرد و سپس سال 90 با 300 میلیون پزوتا به والنسیا بازگشت . رابرت در دو فصلی زیر نظر کرایف کار کرد، موفق به زدن 25 گل برای بارسلونا شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.