پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنیس سوارز ؛ سال های زیادی در بارسا خواهم بود

کد خبر : 54396  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از L Esportiu ، دنیس سوارز خرید جدید باشگاه بارسلونا به صورت اختصاصی صحبت های ویژه ای با این روزنامه داشته است که در ادامه بخش هایی از آن را بررسی خواهیم کرد .

 

طبق گزارش ، دنیس سوارز خرید جدید باشگاه بارسلونا که با فعال کردن بند باز خرید از ویارئال راهی بارسلونا شد قبل از سفر به انگلیس یک مصاحبه اختصاصی با اسپورتیوو داشته است و در مورد مسائل مختلفی نیز صحبت کرده است که در ادامه بیشتر آن ها را بررسی میکنیم .

 

حضور در بارسلونا :

من 2 سال پیش بارسلونا رو ترک کردم تا بتونم چیز های زیادی یاد بگیرم و الان خیلی خوشحالم که دوباره میتونم برای تیم محبوبم بازی کنم ، من خیلی مشتاق هستم در کنار لئو مسی تمرین کنم بدون شک اون چیز های زیادی برای یاد دادن به من داره من احساس میکنم که از نظر فیزیکی کاملا آماده هستم و میدونم که میتونم کمک زیادی به تیمم کنم .

 

سال اول حضور در تیم اصلی :

بدون شک سخت خواهد بود من از این مسئله آگاه هستم که ممکن است در اولین سال حضورم با سختی های زیادی مواجه شوم و یا اینکه فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکنم اما من آماده ام تا با همه ای این سختی ها مباره کنم و یک جایگاه محکم در تیم بسازم .

 

ترافیک زیاد در پست هافبک :

تیم های بزرگی چون بارسلونا همیشه در پست های مختلف بازیکنان زیاد و البته فوق العاده ای دارند ، من با این موضوع هیچ مشکلی ندارم زیرا با مستر انریکه صحبت هایی داشته ام و او به من اجازه میدهد در خط هافبک یا به عنوان یک وینگر برای بارسا بازی کنم .

 

پپ گواردیولا :

پپ سرمربی و انسان فوق العاده ای است ، او در بارسلونا و بایرن مونیخ عملکرد  فوق العاده ای داشت و من احساس میکنم که در سیتی نیز عملکردش زبان زد خواهد بود او همیشه از لیدر های بزرگ باشگاه بارسلونا خواهد بود .

 

اونای امری یا مارسلینو :

هر دوی آن ها فوق العاده بودند و تلاش زیادی برای پیشرفت من کردند ، اما مارسلینو یک کلید موفقیت من برای بازگشت به خانه بود زیر نظر این مربی من از نظر خصوصیات فیزیکی و تهاجمی پیشرفت زیادی کردم و همین باعث شد نمایش های خوبی داشته باشم .

 

رابطه ی من با بازیکنان بارسلونا :

بسیار فوق العاده بوده است ، کادر مدیریتی و کادر فنی تیم استقبال بسیار گرمی از من به عمل آوردند و رابطه بسیار خوبی با هم تیمی های خودم دارد امیدوارم آن ها خیلی زود به تمرینات ما ملحق شوند من آماده یاد گرفتن چیز های زیادی از آن ها هستم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.