پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کادنا سر ؛ گامیرو ، ویتو از دسترس بارسا خارج شدند

کد خبر : 54409  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از Cadena Ser ، کوین گامیرو مهاجم 29 ساله فرانسوی که در فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشت از دسترس بارسلونا خارج شده است .

 

طبق گزارش ، سران باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله خود بازیکنانی چون ویتو ، گامیرو را به صورت جدی زیر نظر داشتند و در روز های گذشته نیز اخبار بسیار گوناگونی در مورد انتقال آن ها به بارسا منتشر شده بود گفته میشود که هدف اصلی بارسلونا جذب یک مهاجم شماره 9 است این موضوع را نیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی خود مطرح کرده بود .

 

گفته میشود که کوین گامیرو مهاجم فرانسوی با مبلغ 5+35 میلیون یورو راهی باشگاه اتلتیکو مادرید شده است و از طرف مقابل نیز لوسیانو ویتو مهاجم 22 ساله آرژانتینی باشگاه اتلتیکو مادرید به صورت قرضی نیز راهی سویا میشود طبق این گزارش ها بزودی باید منتظر رسمی شدن این انتقال ها باشیم چیزی که قطعی به نظر میرسد آن است که این دو مهاجم از دسترس بارسا خارج شده اند .

 

گفتنی است که ویتو در حال حاضر همراه با اتلتیکو مادرید برای اردوی پیش فصل به استرالیا سفر کرده است و این نشان میدهد که تمایلی به حضور در بارسا ندارد باید دید که در ادامه بارسا کدام مهاجمین را زیر نظر خواهد گرفت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.