پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : معرفی 5 مهاجمی که بارسلونا میخواست اما فرار کردند ؟ + گزینه های باقی مانده !

کد خبر : 54466  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - وجود ام اس ان در بارسلونا شاید علت اصلی باشد . عاملی که باعث میشود مهاجمی به خود جرات پیوستن به بارسلونا را ندهد .

 

رابرت فرناندز دبیر فنی بارسلونا روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود از امضای چهارمین قرارداد خبر داد اما این خرید یک هافبک بود . کابوس همچنان ادامه دارد و فرناندز گفت اینکه یک مهاجم قبول کند برای جایگزینی مسی , سوارز و نیمار به تیم بیاید واقعا دشوار است .

 

لوسیانو ویتو آخرین گزینه ی بارسلونا برای تقویت خط حمله بود که از پیوستن به این تیم خودداری کرد . مهاجم جوان آرژانتینی ترجیح میدهد به سویا برود تا به نیوکمپ . کوین گامیرو گزینه ی دیگر خرید نیز به نظر همین احساس را در مورد بارسلونا دارد .

 

نمیشود ادعا کرد بارسلونا در بازار نقل و انتقالات حرکتی برای خرید انجام نداده است و تا حد زیادی تلاش کرده انتظارات لوئیس انریکه را برآورده کند . بارسلونا از مهاجم جوان گرفته تا باتجربه و با سبک های مختلف را برای به خدمت گرفتن نامزد خرید کرد اما همگی از پیوستن خودداری و یا به عبارتی فرار کردند .

 

گاهی شاید علت قیمت بالا بوده باشد اما با دقت بیشتر متوجه میشویم تاثیر ام اس ان بیشتر است .

 

به ترتیب از چپ به راست : ژسوس , بن عرفا , لوسیانو ویتو , دمبله , نولیتو

بارسلونا مهاجم

 

اولین مهاجمی که شاید بارسلونا میخواست عثمان دمبله بود که با مبلغ 15 میلیون یورو به بورسیا دورتموند پیوست .

 

نولیتو بازیکن دیگری بود که لوئیس انریکه سعی داشت دوباره زیر سایه ی او باشد اما او به تیم منچستر سیتی با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو پیوست .

 

گابریل ژسوس یکی از گزینه های البته میان مدت دیده شده برای تقویت بارسلونا نیز نمیخواهد به بارسلونا بپیوندد و منچستر سیتی به شانس بالا او را احتمالا جذب میکند .

 

لوسیانو ویتو نیز باعث نا امیدی جدید بارسایی ها شده است . باشگاه برای به خدمت گرفتن او پیشنهادی ارائه کرد و اما اتلتیکو ترجیخ داد او را به جای اینکه بارسلونا را تقویت کند به سویا بفرستند .

 

حاتم بن عرفا نیز یکی از گزینه های بارسلونا بود اما در نهایت تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن بپیوندد .

 

در مورد کوین گامیرو و انتقال این مهاجم از سویا به اتلتیکو هنوز چیزی قطعی نیست اما تقریبا میشود مطمئن بود که او نیز از دست بارسلونا خارج است .

 

در این شرایط بارسلونا به فکر جایگزین دیگری است که شاید گابریل باربوسا مهاجم جوان سانتوس که یک بند ترجیحی نیز در قراردادش به سود بارسلونا وجود دارد گزینه ی خوبی باشد اما یوونتوس حالا دردسر ساز شده است .

 

گزارش ها حالا از علاقه ی بارسلونا به لوکاس پرز ( جزئیات ) میگوید . بند خروج او 20 میلیون یورو است .

 

بارسلونا زمان زیادی ندارد و باید دوباره در اواسط ماه اوت بازی مهمی برگزار کنند . این تیم در سوپر جام اسپانیا به مصاف سویا میرود ( جزئیات )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.