پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسکای ؛ ورمائلن در آستانه ی پیوستن به تیم ایتالیایی !

کد خبر : 54475  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش هایی که Sky Sport ، منتشر کرده است احتمال میرود که توماس فرمالن در روز های آینده راهی فوتبال ایتالیا شود به نظر میرسد که انریکه اعتمادی به وی دیگر ندارد .

 

طبق گزارش ، حدود 2 سال پش بود که توماس فرمالن از آرسنال راهی بارسلونا شد طبق آمار میتوان گفت که فرمالن از بدترین خرید های باشگاه بارسلونا در طول تاریخ بوده است این مدافع بلژیکی در طول این 2 فصل اکثرا مصدوم بوده است و خیلی کم در دسترس لوئیز انریکه قرار گرفته است گفته میشود که انریکه از مدیر ورزشی بارسلونا خواسته است تا قبل از فینال سوپر کاپ اسپانیا تکلیف بازیکنانی چون فرمالن را روشن کند .

 

این مدافع بلژیکی در رقابت های یورو 2016 عملکرد فوق العاده درخشانی داشت و در 4 بازی به صورت فیکس برای تیم ملی کشورش بازی کرد و مصدوم نشد گفتنی است که برخی از کارشناسان غیبت فرمالن را علت حذف بلژیک در مقابل ولز میدانند .

 

بعد از عملرد فوق العاده درخشان این مدافع بلژیکی باشگاه های زیادی از لیگ های ایتالیا و انگلیس نسبت به جذبش ابراز علاقه کرده اند حالا بارسلونا به پول بیشتری نیاز دارد تا بتواند یک مهاجم جذب کند با توجه به جذب اومتیتی و دینیه بارسا دیگر نیازی به فرمالن ندارد گفته میشود که آس رم برای به خدمت گرفتن این مدافع از لیورپول و تاتنهام خیلی بهتر کار کرده است و شخص بازیکن نیز ترجیح میدهد راهی فوتبال ایتالیا شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.