پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : معرفی 7 مهاجمی که بارسلونا به جای لوسیانو ویتو میخواهد ( جزئیات )

کد خبر : 54484  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - لوسیانو ویتو از دستور کار بارسلونا برای خرید خارج شده است اما حالا چه گزینه های دیگری باقیست ؟

 

تایید شده است . لوسیانو ویتو ترجیح میدهد به سویا برود تا به بارسلونایی بیاید که ام اس ان دارد و فرصت بازی به او نخواهد رسید . بنابراین بارسلونا با پذیرش این مساله ترجیح میدهد به دنبال بازیکنی باشد که بازی در کنار ام اس ان را میپذیرد .

 

کارلوس باکا ( میلان - 29 ساله )

کارلوس باکا مهاجم میلان و سابق سویا یکی از گزینه هاست . گلزنی خوب , سریع و البته با تجربه ی بازی در لالیگا . تا به اینجا پیشنهاد وست هام را رد کرده است چرا که بازی در تیمی را میخواهد که در لیگ قهرمانان باشد . ( جزئیات آماری باکا )

 

لوکاس پرز ( دپور - 27 ساله )

مهاجم دیگری که زیر نظر است از باشگاه دپور می باشد . او میتواند در حمله در هر موقعیتی بازی کند اما سمت چپ برای او بهتر است . عملکرد او در باشگاه اوکراینی و یونانی چندان مورد توجه نیست اما ورود او به دپور یک نقطه ی عطف برای وی بوده است . او در یک فصل و نیم موفق به زدن 23 گل شد . او تا 2019 قرارداد دارد و بند خروج او 20 میلیون یورو است اما با 15 میلیون هم احتمالا جدا میشود .

 

ماریو گومز ( فیورنتینا - 31 ساله )

مهاجم ملی پوش آلمانی که 31 سال دارد . شاید سرعت مورد نظر لوئیس انریکه را نداشته باشد . قد او نزدیک به 190 سانتی متر است . قراردادش با فیورنتینا 3 ساله است و به صورت قرضی در بشیکتاش بازی میکند . 26 گل زده است . گومز در حال حاضر دیگر نمیخواهد در ترکیه بماند ( به دلیل شرایط بد این کشور ) .

 

الکساندر لاکازت ( المپیک لیون - 25 ساله )

63 گل در لیگ 1 در 3 سال به ثمر رسانده و این روزها هدف اصلی آرسنال برای خرید است . قیمت او 35 میلیون یورو می باشد . لاکازت اشتیاق برای بازی در لالیگا را پنهان نکرده است و از جمله حضور در بارسلونا را . او اخیرا در توییتر بارسلونا را دنبال میکند . باشگاه امسال 2 بازیکن فرانسوی خرید . لوکاس دینیه و ساموئل اومتیتی که اتفاقا از باشگاه فعلی اش لیون خریداری شده است . لیون البته لاکازات را بازیکن غیر قابل تعویض تیم میداند و گفته میشود پیشنهاد توپچی های لندن توسط این باشگاه رد شده است .

 

جاناتان سوریانو ( سالزبورگ - 30 ساله )

او میداند که هدف خرید بارسلونا است . این مهاجم کاتالان سابقه ی بازی در تیم دوم بارسلونا را دارد و در فصل 2010/11 با 32 گل برترین گلزن شد . در حال حاضر 5 سال است که به لیگ اتریش رفته است . 160 گل عملکرد اوست . او با 8 گل در فصل 2013/14 لیگ اروپا آقای گل شد .

 

گابریل ژسوس ( پالمیراس - 19 ساله )

رابرت فرناندز دبیر فنی باشگاه بارسلونا به دنبال خرید این مهاجم جوان است . میگل ریکو از قول رابرت فرناندز شرایط این بازیکن را اینگونه تعریف کرده است ( جزئیات )

 

کوین گامیرو ( سویا - 29 ساله )

این مهاجم از قبل لوسیانو ویتو هدف خرید بود اما قیمت و البته سن باعث شد چندان جدی گرفته نشود . اتلتیکو روز گذشته با سویا با 30 میلیون یورو به توافق رسید که البته 5 متغییر نیز دارد . دیگو سیمئونه هنوز برای کوستا در حال مبارزه است . شاید باشگاه هنوز امیدی برای جذب او داشته باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.