پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : کنفرانس مطبوعاتی کامل آندره گومز در بارسلونا

کد خبر : 54495  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز -  آندره گومز خرید جدید بارسلونا امروز با حضور در بارسلونا به صورت رسمی به هواداران بارسلونا معرفی شد .

 

او پس از گذراندن تست های پزشکی ( عکس ) و امضای قرارداد ( عکس ) برای اولین بار با پیراهن اول بارسلونا در فصل آینده عکس گرفت .  او پیراهن را به تن کرده و در مینی استادی ( علت معارفه در مینی استادی ) به هواداران معرفی شد . حدود 200 نفر در  مراسم معارفه شرکت کرده است .

 

کنفرانس مطبوعاتی در زیر :

 

مطالب بالاتر جدید هستند . ساعت های درج شده در مطلب به وقت اسپانیا می باشد :

 

پایان

 

14:14 دقیقه :

آندره گومز : من این لحظات را هرگز فراموش نخواهم کرد .

 

14:13 دقیقه :

حمایت رابرت از آندره  : این یک بند در قرارداد است . آندره نباید در مورد برنده نشدن توپ طلا نگران باشد . ما قدر او را میدانیم .

 

14:11 دقیقه :

آندره گومز : من به چیزهای دیگری فکر میکنم تا توپ طلا . به عنوان مثال به پیروزی کشورم . چیزهای مهمتری از توپ طلا وجود دارد . بسیاری از بازیکنان خوب هستند که یکی هم نبرده اند . مثلا اینیستا .

 

14:10 دقیقه :

آندره گومز : من در مورد برنده شدن توپ طلا فکر نمیکنم . مساله ی مهمی است اما من میخواهم از بودن در کنار بهترین های فوتبال لذت ببرم . یک روز میرسد یا نه . این مهم نیست و به آن فکر نمیکنم .

 

14:08 دقیقه :

گومز در مورد انتطباق در بارسلونا : هیچ چیز آسان نیست . من سعی میکنم تا از روز اول بهترین عملکردم را داشته باشم . من سعی میکنم حتی بیشتر باشم . من بسیار خوشحالم و مشتاق .

 

14:07 دقیقه :

گومز در مورد نگردو مهاجم والنسیا : این مهاجم به رشد من در والنسیا خیلی کمک کرد و مهم بود . من از او برای همه چیز سپاسگزارم و من برای او آرزوی بهترین ها را دارم .

 

14:06 دقیقه :

رابرت فرناندز : ما فعلا خروجی از پست هافبک در نظر نداریم . امیدواریم که رافینیا بتواند سهم مهمی در تیم ایفا کنند .

 

14:04 دقیقه :

سولر : تنها تعداد بازی و دقایق و در نهایت گل . در پایان فصل اینها هستند که میتوانند باعث پرداخت 20 میلیون متغییر شود . جوردی مستر گفت : ما بسیار خوشحال میشویم که تمام متغییر های قرارداد را پرداخت کنیم ( اشاره به درخشش بازیکن )

 

14:01 دقیقه :

آندره گومز : خانواده ام پایگاه من است . بدون آنها من اینجا نبودم . از همه ی آنها ممنونم . من اینجا هستم که مانند رویا است .

 

13:57 دقیقه :

آندره گومز در مورد مسی و اینیستا : من خیلی خوشحالم . آنها بازیکنانی هستند که الگوی من می باشند . آنها در گرفتن این تصمیم بسیار مهم بودند . تصمیم گیری برایم آسان بود .

 

13:56 دقیقه :

رابرت فرناندز : ما 3 مهاجم بسیار خوب داریم . عملیات خرید مهاجم دیگر دشوار است . ما تا 31 آگوست وقت داریم و میخواهیم بهترین انتخاب را داشته باشیم .

 

13:55 دقیقه :

آندره گومز : کریستیانو و مسی دو بازیکن بزرگ هستند . این که من با هر دو بازی میکنم یک افتخار است . سبک هر کدام متفاوت است .

 

13:54 دقیقه :

آندره گومز : برای من کسب قهرمانی مهم است و امیدوارم که در تمام رقابت ها قهرمان شویم . من اینجا آمده ام تا از بودن درون تیم لذت ببرم .

 

13:53 دقیقه :

آلبرت سولر : فردا سوزانا مونجی در مورد وضعیت اقتصادی بارسلونا توضیح خواهد داد .

 

13:52 دقیقه :

رابرت فرناندز : دبیرخانه ی فنی توجه زیادی به بازیکنان دارد . گاهی اواقات باید برای خرید اقدام کرد و گاهی برای فروش . آندره اما بازیکنی است که ما میخواهیم طولانی مدت همکاری کنیم .

 

13:51 دقیقه :

آندره گومز : من خوشحالم که با مسی , سوارز و نیمار بازی خواهم کرد . سعی میکنم که هرچه در توان دارم برای کمک بگذارم .

 

13:50 دقیقه :

رابرت فرناندز : برای خرید بازیکن در این سن واقعا شانس آوردیم . بازیکن در سن 22 سال معمولا خریدش غیر ممکن است .

 

13:49 دقیقه :

آندره گومز : من با مربی تیم صحبت کردم و او هم مثل من بسیار خوشحال بود . او از من خواست که کار کنم . من واقعا میخواهم هر چه زودتر شروع کنم .

 

13:40 دقیقه :

رابرت فرناندز : اگر با آندره قرارداد بستیم همین دلیلی است که نشان میدهد این بازیکن خوبی است . او جوان است و ویژگی های بسیاری دارد و جای رشد زیادی هم دارد . او بازیکن بسیار مهمی خواهد شد .

 

13:47 دقیقه :

رابرت فرناندز در مورد توران : وضعیت آردا توران تغییر میکند . او یک سال دشوار را با توجه به وضعیت فیفا گذراند . ما اعتقاد داریم که عملکرد او در ادامه بسیار خوب میشود . ما به بازگشت آردای اتلتیکو امیدواریم .

 

13:45 دقیقه :

پاسخ رابرت فرناندز به شایعات مشکل پزشکی گومز : تمام بازیکنانی که به این تیم می آیند توسط بارسلونا به خوبی تست میشود . هیچ مشکلی نداشتند . شرایط این بازیکن ایده آل است .

 

13:44 دقیقه :

آندره گومز در مورد بند کفش طلا : من آرام هستم . این بند برای بعدا است . برای امروز نیست . باید از پیوستن به این تیم لذت ببریم . من واقعا میخواهم هرچه زودتر شروع به کار کنم .

 

13:43 دقیقه :

رابرت فرناندز : عملیات آندره هیچ ربطی به بازیکنان دیگر پیدا نمیکند . قرارداد مونتویا و کریستین تیو با بارسلونا است و ما در حال مذاکره هستیم . اگر بازیکنی به والنسیا منتقل شود ربطی به قرارداد آندره ندارد .

 

13:42 دقیقه :

آندره گومز : پدر من بسیار هیجان زده است . برای من و برای او بسیار رضایت بخش است . مایه ی افتخار ماست .

 

13:41 دقیقه :

جوردی کاردونر : با خرید مهاجم چهارم  نقل و انتقالات به پایان میرسد .

 

13:40 دقیقه :

آلبرت سولر : ماسکرانو و باشگاه به توافق برای تمدید قرارداد به مدت 3 سال رسیدند .

 

13:37 دقیقه :

آندره گومز : نظر مربی مهمترین چیز است . من خودم را با فلسفه ی باشگاه انطباق میدهم و کیفیتم را نشان خواهم داد . برای من در سمت راست یا چپ بازی کردن تفاوتی ندارد .

 

13:36 دقیقه :

رابرت فرناندز : امروز روز آندره است . ما امید زیادی به او داریم .

 

13:35 دقیقه :

آندره گومز : صحیح است که هافبک های بسیار بزرگی اینجا هستند . من میخواهم بیشتر رشد کنم و یاد بگیریم . من به بازیکنان مراجعه میکنم . من 22 ساله هستم و بهترین زمان برای یک بازیکن است . خوب کار میکنم و به خوبی انطباق خواهم یافت .

 

13:33 دقیقه :

رابرت فرناندز : او واجد شرایط خرید بود . کیفیت , جوان و قدرتمند است . در خط میانی تا حد زیادی به ما کمک خواهد کرد . خرید او یک امکان سنجی واقعی بود و میخواستیم در بارسلونا باشد .

 

13:32 دقیقه :

آندره گومز : من مجبور به انتخاب بهترین باشگاه بودم و در این امر شکی نداشتم . برای من خیلی روشن بود که بارسلونا بهترین باشگاه برای رشد من است .

 

13:30 دقیقه :

آندره گومز : از همه متشکرم . از اعتماد باشگاه تشکر میکنم . پوشیدن این پیراهن باعث افتخار است . من خیلی زیاد افتخار میکنم . رویای من و خانواده ام بود . بارسلونا برای من بهترین انتخاب بود . من بسیار خوشحالم که عضوی از این باشگاه هستم .

 

13:28 دقیقه :

رابرت فرناندز : آندره گومز خوش شانس بود و ما را متقاعد کرده است .

 

13:26 دقیقه :

آلبرت سولر : بودجه تعیین شد اما ما با خودمان گفتیم حالا که فرصت هست باید از مزیت های بازار بهره مند شد . این مورد آندره گومز بود و با او 5 ساله قرارداد امضا کردیم . بند خروج او 100 میلیون است . 35 میلیون یورو ثابت به علاوه ی 20 میلیون هزینه ی متغییر در قرارداد می باشد . اگر او موفق به کسب توپ طلا شود 15 میلیون دیگر پرداخت میگردد .

 

13:25 دقیقه :

جوردی مستره : قرارداد برای 5 فصل به امضا رسید . او 22 سال دارد و از خرید های جوان بارسلونا محسوب میشود .

 

13:24 :

جوردی مستره در ابتدای صحبت های درگذشت راموس کاندال را تسلیت گفت . کاندال یک تاجر اسپانیایی است که مدتی نیز مدیر باشگاه رئال دپورتیوو اسپانیول د بارسلوان (  اسپانیول ) بود .

 

13:23 دقیقه :

آندره گومز در اتاق مطبوعات است . جوردی مستره , آلبرت سولر و رابرت فرناندز نیز او را همراهی میکنند .

 

تصاویر با کیفیت از مراسم معارفه ی گومز

آندره گومز - Andre Gomes

آندره گومز - Andre Gomes

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.