سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرناندز و بی لیاقتی گزینه های جذب نشده تهاجمی بارسلونا!

کد خبر : 54502  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نظر خود را در خصوص جذب نشدن گزینه های تقویت خط حمله بارسلونا به صورت شفاف بیان کرد.

 

در حالی که باشگاه بابت جذب نکردن مهاجمان مدنظر خود در نقل و انتقالات تابستانی مورد انتقاد قرار گرفته چون در این راستا در جذب گزینه های چون کوین گامیرو، حاتم بن عرفا، موسی دمبله و سایر گزینه ها ناکام باقی مانده اند، رابرت فرناندز بی لیاقتی این مهاجمان را عامل جذب نشدن آن ها دانست و در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی آندره گومز گفت:

 

"البته که من به بارسلونا پاسخ مثبت می دادم، بدون شک جواب بله می دادم و اگر روزی پسری فوتبالیست داشتم که در چنین وضعیتی قرار می گرفت و روزی پیشنهاد بارسلونا را دریافت می کرد من به او نصیحت می کردم که به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت بدهد. من به پسرم می گفتم که نیامدن به بارسلونا اشتباه است اما به هر حال این ایده و نظر شخصی من است.

 

شما باید به آنچه که در مقابل شما قرار گرفته گوش فرا دهید. شما با آمدن به بارسلونا چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و فرصت بازی کردن را به دست خواهید آورد. شما برای ورود به بارسلونا باید آماده یادگیری باشید. اگر شما فروتن و هوشیار باشید دیر یا زود شانس بازی کردن در بارسلونا را به دست خواهید آورد."

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.