پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه ؛ 3 بازیکن به اردوی انگلستان اضافه خواهند شد !

کد خبر : 54518  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از Mundo ، برخی از بازیکنان بارسلونا تصمیم گرفته اند زودتر از زمان تعیین شده به تعطیلات تابستانی خود پایان دهند و به تمرینات بارسا در انگلیس اضافه شوند .

 

طبق گزارش ، خوانخو پزشک باشگاه بارسلونا برای انجام تست های پزشکی خیلی زود به راهی بارسلون خواهد شد تا از بازیکنانی چون ماسکرانو ، بوسکتس و تراشتگن تست پزشکی بگیرد این بازیکنان تصمیم گرفته اند خیلی زود به تعطیلات تابستانی خود پایان دهند و به تیم در انگلیس برای انجام تمرینات اضافه شوند به نظر میرسد که بارسلونا برای فصل جدید اهداف بسیار بزرگی دارد .

 

گفتنی است که بازیکنان امروز در تست های پزشکی حاضر خواهند شد و بعد از انجام تست های پزشکی به کشور انگلیس سفر خواهند کرد و زیر نظر لوئیز انریکه به تمرینات خود ادامه خواهند داد البته کم کم باید منتظر حضور بازیکنانی چون اومتیتی ، دینیه و آندره گومز باشیم .

 

# نکته قابل توجه در مورد تعطیلات بازیکنان

 

با این تصمیم جالبی که بازیکنان بارسلونا گرفته اند ، مارک تراشتگن 11 روز زود تر از زمان تعیین شده به تعطیلات خود پایان داده است و بوسکتس و ماسکرانو نیز 4 روز زود تر به تعطیلات خود پایان داده اند سنگربان آلمانی میخواهد شماره 1 بارسلونا باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.