پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عصبانیت اوبامیانگ از شایعه انتقال به رئال مادرید

کد خبر : 54521  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، امریک اوبامیانگ مهاجم باشگاه دورتموند به گمانه زنی انتقالش به رئال مادرید واکنش صریحی نشان داد.

 

این مهاجم گابنی باشگاه دورتموند که به تازگی به نقل از او طی گزارشی بیان کرده بودند که تنها رئال مادرید می تواند او را از دورتموند جدا کند واکنش نشان داد و ادعا کرد که صحبت های او ویرایش شده است و هرگونه مذاکره با رئال را رد نمود و در حساب توییتر خود اینگونه واکنش نشان داد:

 

"سلام به روزنامه نگاران، من می خواهم همه چیز روشن شود. من در جایی چیزهایی خواندم که هرگز آن ها را بر زبان نیاوردم اینکه تنها رئال مادرید می تواند باعث جدایی من از دورتموند گردد. من نمی دانم که چه کسی حرف های من را تغییر داده است ولی به هرحال من از دست افرادی که آنچه را که دوست داشتند انجام دادند ناراحتم.

 

من بازیکن دورتموند هستم و در هر مصاحبه ای که درخصوص رویاهای کودکی ام مطالبی را بیان کرده ام در گفته هایم صادق بوده ام اما هیچ چیز بیشتری نبود."

 

اوبامیانگ که در سال 2013 از سنت اتین به دورتموند پیوست در حال حاضر در جمع بهترین مهاجمان اروپا قرار دارد به صورتی که در فصل گذشته توانست تا 39 گل را در تمامی رقابت ها به ثمر برساند و با 25 گل پس از لواندوفسکی با 30 گل در جایگاه دوم بهترین گلزنان فصل بوندسلیگا قرار گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.