پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژسوس : اجازه ی دخالت نیمار در آینده ام را نمیدهم ! ( کنفرانس )

کد خبر : 54556  |  زمان ارسال : جمعه 8 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از Dario Sport ، گابریل ژسوس مهاجم 19 ساله باشگاه پالمیراس امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد آینده ی ورزشی خود صحبت هایی انجام داد .

 

طبق گزارش ، این مهاجم جوان به علت توانایی هایی که دارد از اهداف باشگاه های پاریسن ژرمن ، رئال مادرید ، منچستر سیتی و یونایتد است بدون شک جذب این مهاجم کار بسیار دشواری است امروز مشخص شد که بند جدایی وی بعد از المپیک به 24 میلیون یورو خواهد رسید در حال حاضر نیز بارسلونا به دنبال جذب یک مهاجم است اما هنوز اقدامی برای جذب گابریل نداشته است البته این در حالی است که مدیر ورزشی بارسلونا در کشور برزیل با وی دیدار داشته است و نمایش هایش را از نزدیک تماشا کرده است .

 

شرایط تیم ما قبل از شروع المپیک :

شرایط ما خیلی خوب است ، ما به آینده امیدوار هستیم و به این موضوع باور داریم که با کمک هوادارانمون میتونیم طلای المپیک رو بدست آوریم المپیک یک میدان بزرگ است که تمام مردم جهان بهش توجه دارند من و هم تیمی هایم به دنبال یک نمایش فوق العاده هستیم .

 

هدف من :

در حال حاضر اصلی ترین هدف من قهرمانی با برزیل در رقابت های المپیک 2016 است .

 

نیمار من را به بارسلونا خواهد برد :

نیمار از بهترین بازیکنان جهان است و من رابطه ای بسیار خوب و نزدیک باهاش دارم با احترام زیادی که برایش قائل هستم تنها من هستم که در مورد آینده ام تصمیم گیری خواهم کرد و اجازه نمیدم کسی جزء خانواده ام در آن دخالتی کند .

 

راهی فوتبال اروپا خواهم شد :

الان تمام تمرکز من روی درخشش در رقابت های المپیک ریو 2016 است و احساس میکنم که الان اصلا وقت مناسبی نیست که در مورد آینده ام تصمیم گیری کنم من برای ترانسفر شدن هیچ عجله ای ندارم و بعد از پایان المپیک بهترین تصمیم گرفته خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.