پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزهای خوش ویدال در انگلستان . در اتاق الیکس چه خبر است ؟ ( ویدیو )

کد خبر : 54574  |  زمان ارسال : جمعه 8 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش دیلی میل، الیکس ویدال پس از صحبت با لوئیز انریکه هم اکنون از وضعیت روحی خوبی برخوردار می باشد.

 

الیکس ویدال که شخصا از مذاکره خودد با لوئیز انریکه پرده برداشت و بیان کرد که به دلیل نا امید شدن از بازی برای بارسلونا 100 درصد توان خود را برای آبی اناری ها در تمرینات ارائه نمی کرد که همین مسئله بابت نارضایتی انریکه از دست او شده بود، پس از رضایت بخش بودن مذاکرات و تضمین به دست آوردن فرصت بازی بیشتر در فصل پیش رو که جایگزین دنی آلوز در پست دفاع راست خواهد شد، اردوی شادی را در انگلستن می گذراند و امیدوار است تا دیدار مقابل سلتیک بازی کند.

 

الیکس ویدال-Aleix Vidal

 

شاگردان لوئیز انریکه هم اکنون در انگلستان و در کمپ تمرینی پارک سنت جورج حضور دارند و خود را برای دیدار با شاگردان برندان راجرز آماده می کنند و ویدال بسیار امیدوار است که برای بارسلونا در این دیدار به میدان برود تا اعتماد انریکه را به دست آورد. 

 

تمرینات بارسلونا در انگلستان

 

الیکس ویدال که در تابستان گذشته از سویا به بارسلونا پیوست و به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی بارسلونا به مدت 6 ماه فرصت بازی کردن را به دست نیاورد تا اینکه با رضایت بخش نبودن عملکردش از سوی انریکه، بازی های نیم فصل دوم را نیز از دست داد و همین مسئله باعث دلخوری او و انریکه از یکدیگر شده بود.

 

الیکس ویدال-Aleix Vidal

 

ولی هم اکنون وضعیت روحی ویدال بسیار بهتر است به صورتی که او در اردوی انگلستان و در محل اقامت خود در حال لذت بردن است و طبق تصاویر به همراه مونیر ال حدادی در حال بازی کردن می باشد.

 

ویدیو : اتاق الیکس ویدال مدافع بارسلونا در پارک سنت جورج انگلیس ( 3 دقیقه )

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.