پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : معرفی 5 تا از بزرگترین خیانت کاران تاریخ فوتبال جهان !

کد خبر : 54575  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 مرداد 1396
5 خیانت کار بزرگ فوتبال !

اختصاصی بارسا نیوز - اکیپ اقدام به انتشار لیستی کرده است که بزرگترین خیانت کاران تاریخ فوتبال را معرفی می نماید . از نظر اکیپ لوئیس فیگو بزرگترین خیانتکار تاریخ فوتبال است !

 

انتقال هیگواین به یوونتوس دلیل انتشار لیست است . مهاجم آرژانتینی ناپولی تصمیم گرفت تبدیل به خیانکار شود و اقدام به پیوستن به تیم رقیب خود کرد .

 

این داستان البته در تاریخ فوتبال تکراریست .

 

اما سوالی که مطرح میشود این است : بدترین خیانکاران تاریخ فوتبال چه کسانی هستند ؟

 

1 - لوئیس فیگو در سال 2000 به رئال مادرید پیوست . لوئیس تصمیم گرفت پیشنهاد نجومی فلورینتیو پرز را قبول و کاپیتانی بارسلونا را رها کند تا به رقیب این تیم یعنی رئال مادرید برود . طرفداران بارسلونا هرگز او را نبخشیدند و ابراز نارضایتی خود را با پرتاب سر خوک به زمین نشان دادند . ( داستان انتقال به رئال )

 

2 - فابریس فورسه در سال 2004 به المپیک مارسی پیوست . رقابت بزرگی میان پاری سن ژرمن و مارسی وجود دارد اما در نهایت این انتقال انجام شد . بازی بین دو تیم نیز به دلیل این بازیکن با حوادثی همراه بود و دینامیت به زمین نیز به زمین انداختند .

 

3 - کارلوس توز در سال 2009 به منچستر سیتی پیوست . بسیاری از طرفداران منچستر یونایتد باور نمیکردند . این مهاجم آرزانتینی تیم سر الکس فرگوسن را به قصد پیوستن به منچستر سیتی ترک کرد .

 

4 - مو جانسون در سال 1989 به رنجرز پیوست . رقابت بین سلتیک و رنجرز تاریخی است و بر کسی پنهان نیست . مو جانسون به بزرگترین رقیب تیمش پیوست . خشم طرفداران سلتیک را پایانی نبود و برخی او را تهدید به مرگ کردند که این بازیکن مجبور شد بادیگارد ( محافظ شخصی ) استخدام نماید و حتی در داخل باغ خانه اش کوکتل مولوتف پرتاب کردند .

 

5 - ماریو گوتزه در سال 2013 به بایرن مونیخ پیوست . این بازیکن امسال اما به دورتموند بازگشته و دوباره با این تیم قرارداد امضا کرد . با این حال مگر طرفداران دورتموند فراموس میکنند که او چگونه با پیوستن به بایرن با احساساتشان بازی کرد و برای پول به بایرن رفت ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.