پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف بارسلونا به شکست در رقابت برای خرید مهاجم برزیلی !

کد خبر : 54579  |  زمان ارسال : جمعه 8 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - این مهاجم عضوی از تیم ملی المپیک برزیل است و در کنار نیمار و رافینیا دو بازیکن بارسلونا در این رقابت ها به میدان میرود اما بعید است که او را در نیوکمپ ببینیم ! البته در حال حاضر این چنین است .

 

بر اساس گزارش اسپورت بارسلونا از رقابت برای امضای قرارداد با گابریل ژسوس مهاجم باشگاه پالمیراس حذف شد !

 

اگرچه بارسلونا اولین باشگاهی بود که برای خرید ژسوس اقدام کرد و پیشنهاد داد اما به گزارش اسپورت چند هفته ی گذشته نشان داده است بارسلونا برای خرید این بازیکن به نتیجه ای نمیرسد .

 

گابریل ژسوس بند خروجی 24 میلیون یورویی دارد اما هم خود بازیکن و هم باشگاه پالمیراس میخواهند قیمت فروش افزایش پیدا کند . از لیگ برتر همین حالا پیشنهادات بالای 30 میلیون یورویی دریافت کرده اند که میتوان به منچستر سیتی و یونایتد اشاره کرد .

 

بارسلونا به ژسوس بسیار علاقه مند بود و رائول سانلهی مدیر اجرایی را به برزیل فرستاد تا با باشگاه پالمیراس در مورد ژسوس صحبت کنند . پیشنهاد بارسلونا حدودا 20 میلیون یورو بود اما مذاکرات موفقیت آمیز نبود .

 

سپس رابرت فرناندز دبیر فنی بارسلونا برای تماشای بازی های ژسوس به برزیل سفر کرد و کیفیت این بازیکن را تایید کرد ( جزئیات ) اما بارسلونا باید  با منچستر سیتی و یونایتد رقابت کند که خود یک مشکل بزرگ است .

 

رئال مادرید و اینتر میلان نیز پیشنهادات وسوسه انگیر خودشان را ارائه کرده اند . گابریل ژسوس با این گفته قصد ندارد تا ماه دسامبر پالمیراس را ترک کند .
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.