پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

گزارش ویژه : اتحاد نیمار با مهاجم مورد نظر بارسلونا !

کد خبر : 54597  |  زمان ارسال : جمعه 8 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا هنوز هم به دنبال خرید مهاجم ذخیره است . دو مرد قدرتمند بارسلونا در ایتالیا و برزیل به دنبال خرید مهاجم هستند . رائول سانلهی به میلان رفته است تا گزینه ی اروپایی را بررسی کند .

 

کارلوس باکا تقریبا پیشنهاد را رد کرده است اما ماریو گومز مهاجم فیورنتینا که در بشیکتاش بازی میکند گزینه ی دیگر خرید می باشد . احتمال دارد بارسلونا با فیورنتینا مهاجم تبادل کند ( جزئیات ) .

 

رابرت فرناندز دبیر فنی بارسلونا نیز اواسط ماه جولای به برزیل سفر کرده است تا بازی گابی گل را ببیند . در اواخر ماه ژوئن نیز او بازی گابریل ژسوس را تماشا کرد .

 

نیمار و رافینیا دو بازیکن بارسلونا همراه این بازیکنان در اردوی تیم ملی المپیک برزیل هستند .

 

گابریل ژسوس و گابریل باربوسا میتوانند دو گزینه ی جوان بارسلونا برای خرید باشند . بازیکن پالمیراس تقریبا تصمیم خود را گرفته است و احتمالا به منچستر سیتی تحت هدایت گواردیولا می پیوندد اما هنوز چیزی قطعی نیست .

 

بارسلونا هنوز ژسوس را یکی از گزینه ها میداند که میتواند در دسامبر برای تقویت تیم خریداری شود . قیمت او 24 میلیون یورو است .

 

در مورد گابریل باربوسا وضعیت روشن تر است اما یوونتوس مشتری جدی اوست . مانند بسیاری از برزیلی ها قرارداد او نیز خیلی پیچیده است و حقوق او بین چندین نفر تقسیم شده است . پیشنهاد یوونتوس برای او 20 میلیون یورو می باشد .

 

میدانیم که آینده ی آنها حل و فصل میشود و اگر شک و تردید دارید باید گفت  نیمار و رافینیا به عنوان 2  " متحدین " بارسلونا در تیم المپیک حضور دارند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.