پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ولوبا ؛ هافبک بارسلونا عاشق انریکه است !

کد خبر : 54605  |  زمان ارسال : جمعه 8 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های سایت هواداری بارسلونا Weloba ، آردا توران هافبک ترک تبار بارسلونا علاقه ی بسیار شدیدی نسبت به لوچو دارد .

 

طبق گزارش ، در ماه های گذشته شک و تردید زیادی در مورد آینده ی آردا توران هافبک اهل کشور ترکیه ی باشگاه بارسلونا بود در اولین سال حضور این هافبک در تیم کاتالانی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و اکثر مردم و هواداران باشگاه بارسلونا از این خرید انتقاد کردند گفتنی است که در تابستان گذشته توران با مبلغ 34 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست البته وی به علت محرومیت در نیم فصل اول لالیگا در هیچ یک از رقابت های رسمی برای بارسا به میدان نرفت .

 

برخی از رسانه های کشور اسپانیا اعلام کرده بودند که رابطه بین توران و انریکه خراب شده است اما طبق عکس هایی که از جلسات تمرینی بارسلونا در انگلیس منتشر شده است ما شاهد آن بودیم که لوئیز انریکه و توران رابطه شان از قبل خیلی بهتر شده است .

 

در تمرین های امروز بارسلونا انریکه شوخی های زیادی با توران کرده است به نظر میرسد که توران برای رسیدن به ترکیب اصلی میخواهد با بقیه هافبک های بارسلونا رقابت کند از طرف مقابل نیز لوئیز انریکه اعتماد کاملی به توران دارد و برای فصل جدید برنامه های ویژه ای برای این ستاره ترک تبار دارد منابع نزدیک به لوچو گفته اند که این مرد اسپانیایی اعتماد ویژه ای به توران دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.