پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : گزارش کامل سفر بازیکنان به دوبلین برای بازی امشب ( جزئیات )

کد خبر : 54626  |  زمان ارسال : شنبه 9 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برای انجام بازی امشب برابر سلتیک به دوبلین سفر کرد .

 

بر اساس گزارش اسپورت بارسلونا امروز صبح شنبه پارک سنت جورج انگلستان را به مقصد دوبلین ترک کرد . امشب ساعت 21:30 دقیقه بارسلونا به مصاف سلتیک میرود ( جزئیات بازی ).

 

لوئیس انریکه 5 روز به بازیکنان در پارک سنت جورج تمرینات سخت داد و در نهایت نیز این اردو پایان یافت . بارسلونا بدون مارتین مونتویا به فرودگاه بیرمنگام انگلیس جهت سفر به دوبلین رفت . آنها 45 دقیقه زودتر از برنامه حرکت کردند . فاصله ی مرکز تمرینی بارسا تا فرودگاه 40 دقیقه بود .

 

لوئیس انریکه و کادر فنی به همراه بازیکنان سوار هواپیما شدند . لوئیس سوارز و لیونل مسی نیز طبق روزهای گذشته از هم جدا نمیشد . آنها در تمام طول این سفر با هم بودند .

 

بارسلونا که قرار بود با 25 بازیکن به انگلیس برود در نهایت با 24 بازیکن رفت ( علت ) و در زمان بازگشت از سنت جورج با 23 بازیکن بود ( مونتویا برای مذاکره با والنسیا رفته است ) . این 23 بازیکن شامل 12 بازیکن تیم های پایه و 11 بازیکن تیم اصلی میشود .

 

حدود 15 طرفدار در خارج از پارک سنت جورج در انتظار بازیکنان بودند .

 

هواپیمای بازیکنان امروز ساعت 10:30 به وقت اسپانیا ( 13 به وقت ایران ) پرواز و یک ساعت بعد یعنی ساعت 14 در دوبلین فرود خواهد آمد . پس از نشستن بازیکنان به هتل محل اقامت منتقل میشود و امشب نیز به مصاف سلتیک خواهند رفت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.