پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وقتی که بارسلونا داگلاس را به مارکو آسنسیو ترجیح داد!

کد خبر : 54981  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا در نقل و انتقالات در کنار رقم زدن روزهای موفقیت امیز، روزهایی همراه با پشیمانی نیز داشته است.

 

مارکو آسنسیو بازیکن مایورکا در سال 2014 در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشت و توافق بین این دو باشگاه اسپانیایی بسیار قریب الوقوع بود و حتی مارکو نیز از عشق و علاقه خود برای بازی در بارسلونا صحبت کرد به صورتی که او حتی به بارسلونا آمد و یک خانه نیز خرید. آسنسیو که ستاره باشگاه مایورکا بود، در سال 2014 باشگاه های بزرگی را به دنبال جذب خود می دید، بازیکنی که شب گذشته در دیدار سوپر کاپ اروپا گل اول را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

 

در آن زمان بدیهی بود که بارسلونا این توانایی را داشت که 4.5 میلیون یورو برای مارکو بپردازد ولی مشکل اینجا بود که بارسلونا قصد داشت مقداری از این مبلغ را به صورت متغیر و بستگی به شرایط عملکردی مارکو پرداخت نماید درحالی که باشگاه مایورکا تمام 4.5 میلیون یورو را از ابتدا درخواست کرده بود و همین عامل باعث شد تا او به بارسلونا منتقل نگردد.

 

نه آندونی زوبی زارتا و نه آنتونی راسیچ روی این درخواست خود پافشاری کردند در حالی که حتی آنتونی او را برای بارسلونای B در نظر گرفته بود. اما آن ها این مبلغ را برای مارکو پرداخت نکردند و در عوض داگلاس را به عنوان یکی از اسفناک ترین خریدهای تاریخ باشگاه با 5.5میلیون یورو به صورت پرداخت 4 میلیون در ابتدا و 1.5 میلیون متغیر به خدمت گرفتند و هم اکنون می توانیم مقایسه خوبی روی این تصمیم مدیران وقت بارسلونا داشته باشیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.