پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی هفته: بارسلونا 3-0 سویا ( نکات مثبت و منفی )

کد خبر : 55305  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - بامداد پنجشنبه در چارچوب دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا، بارسلونا موفق شد با نتیجه 3-0 سویا را شکست داده تا در مجموع با نتیجه ی 5-0 فاتح سوپر کاپ اسپانیا لقب بگیرد. 

 

از مجموعه بررسی های اختصاصی بارسانیوز، این بار با هم به بررسی این دیدار خواهیم پرداخت و نکات ریز و درشت آنرا مرور خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

نکات مثبت

* آردا، آماده برای فصلی درخشان؟

برخلاف دیدار رفت، توران در بازی برگشت نمایشی با کیفیت و امیدوار کننده از خود نشان داد. وی علاوه بر 2 گلِ ارزشمندش، در بازی سازی و پرسینگ هم موفق بود. آردا با 93 درصد پاس صحیح، 2 دریبل موفق و 2 شوت در چارچوب که هر دو گل شدند، عملکرد کاملی داشت؛ دقیقاً همانطوری که هواداران و انریکه از او انتظار دارند. به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم آردا در بازی های آینده نیز می تواند فرم خوبش را ادامه داده و کیفیتش را اثبات کند؟

* درخشش بازیکنان جدید

بی شک بزرگترین نقطه ی مثبت این بازی درخشش خرید های جدید بود. دینیه به مانند بازی قبلی عملکرد خوبی داشت، اولین تجربه ی گومز در نیوکمپ موفقیت آمیز بود، دنیس دو نیمه کاملاً متفاوت را سپری کرد اما در مجموع نشان داد می تواند آینده خط هافبک بارسا را بسازد و اومتیتی نیز علارغم پنالتی ای که تقدیم سویا کرد، شب خوبی داشت و ثابت کرد که علاوه بر ویژگی هایی مانند سر زنی و فیزیک مناسب، پا به توپ و توانایی بازی سازی بالایی دارد.

 

* مسی، فوق العاده مثل همیشه!

فوق ستاره آرژانتینی بارسا مثل همیشه با نمایشی خیره کننده همگان را به وجد آورد. تکنیک بی نظیر و پا به توپِ نابش، بار دیگر به کمک بارسا آمد و 2 گل زیبا به بلوگرانا هدیه داد. لئو فرم بسیار خوبی دارد و آماده است فصل جادوییِ دیگری رقم بزند.

نکات منفی

* الیکس ویدال

ویدال در بازی های پیش فصل فرم خوبی داشت و به نظر می رسید می تواند جای خالی دنی آلوز در سمت راست را پر کند اما به طور غیر منتظره ای، در برابر سویا پر اشتباه و بی تمرکز ظاهر شد. با وجود روبرتویی که در بازی قبلی نمایش فوق العاده ای از خود نشان داد، ویدال رقیب سرسختی دارد و با فرم فعلی، انتظار می رود  ادامه فصل را از روی نیمکت تماشا کند. هرچند هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و ویدال نیز از این قاعده مستثنی نیست و البته با توجه به عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات به نظر می رسد کادر فنی روی روبرتو و ویدال حساب باز کرده اند. تنها زمان مشخص می کند عدم خرید دفاع راست تصمیم درستی بوده یا نه.

* خداحافظ براوو؟

دروازه بان شیلیایی بلوگرانا نقشی کلیدی در پیروزی بامداد پنجشنبه داشت. وی با مهار پنالتی ایبورا و چند سیو دیگر، کلین شیتی به کلین شیت های قبلی اش افزود. تمام این ها به خودیِ خود جزو نکات مثبت بازی به حساب می آید اما تلخی ماجرا وقتی خودنمایی می کند که میفهمیم شاید این آخرین بازی های براوو برای بارسا باشد. علارغم اینکه آبی اناری ها فصل نقل و انتقالاتی خوب و موفقی داشتند اما بی شک جدایی براوو، تبدیل به تاریک ترین و در عین حال تلخ ترین نقطه نقل و انتقالات بارسلونا خواهد شد.

 

حال نوبت شماست. نکات مثبت و منفی این دیدار از نظر شما چیست؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.