پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویکتور والدز: بابت اتفاقات منچستر، به خداحافظی از فوتبال فکر می کردم !

کد خبر : 55323  |  زمان ارسال : جمعه 29 مرداد 1395
ویکتور والدز دروازبان سابق باشگاه بارسلونا و فعلی میدلزبورو فاش کرد که در فکر خداحافظی از دنیای فوتبال بود اما موفق شد بر چالش بزرگ زندگی حرفه ای خود غلبه نماید.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش گل، ویکتور والدز که پس از سپری کردن دوره ناموفق در منچستر یونایتد و اختلاف با لوئیز فن خال و امتناع از بازی برای تیم زیر 21 ساله های یونایتد مجددا به بالاترین سطح فوتبال اروپا اینبار به همراه باشگاه میدلزبورو حاضر در رقابت های لیگ جزیره باز گشته است، ضمن بیان اینکه بزرگ ترین چالش خود را در یونایتد تجربه کرد بیان نمود که لوئیز فن خال به مانند پدر اوست و هیچ خصومتی با وی ندارد.

 

ویکتور والدز دروازبان 34 ساله سابق آبی اناری ها که به همراه این تیم به تمامی افتخارات ممکن باشگاه یافت، در گفت و گو با اسکای اسپورتس در این خصوص گفت:

 

گاهی اوقات در یونایتد فکر می کردم که نیازی به این کار ندارم اما من یک مبارز و بازیکن حرفه ای هستم. این بزرگ ترین چالش زندگی حرفه ای من بود که در آن پیروز شدم. توضیحش مشکل است. راه حل آسان این بود که به دوران حرفه ای خود پایان دهم ولی پس از سپری کردن روزهای سخت حضور در منچستر مجددا احساس این را داشتم که یک دروازبان حرفه ای هستم. اما من هیچ کلمه بدی را در خصوص فن خال یا منچستر یونایتد نمی گویم.

 

والدز سپس ضمن تشکر از باشگاه منچستر یونایتد به تمجید از آلن فتیس مربی تیم زیر 21 ساله های یونایتد پرداخت و گفت:

 

فن خال به مانند پدر من است. من نمی خواهم که آن شش ماه بد را به یاد بیاورم و ما هنوز دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. آن ها در طول مصدومیتم به من کمک کردند و فن خال نیز به مانند بارسلونا در منچستر نیز به من فرصت بازی کردن داد. من می خواهم به صورت عمومی از آلن فتیس مربی زیر 21 ساله ها تشکر کنم چون بدون او ممکن بود که از فوتبال دست بکشم. او به ادامه فوتبال من کمک کرد آن هم در زمانی که به خداحافظی از فوتبال فکر می کردم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.