پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه: منیر الحدادی در انتظار تحقق علاقه گزینه روی میز خود است !

کد خبر : 55446  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 شهریور 1395
منیر الحدادی منتظر است تا بزرگ ترین گزینه روی میز او برای انتقالش وارد مذاکره شود ولی مشکل بزرگی وجود دارد !

اختصاصی بارسانیوز - طبق ادعای اسپورت، منیر الحدادی در انتظار این است که تاتنهام به صورت رسمی برای جذب او اقدام نماید. طبق گزارش، پیشنهاداتی برای منیر الحدادی روی میز باشگاه بارسلونا قرار گرفته که تاتنهام جذاب ترین گزینه برای این مهاجم جوان آبی اناری ها می باشد ولی درخواست دو باشگاه برای نشستن بر روی میز مذاکره کاملا متفاوت است در حالی که بارسلونا خود نیز به دنبال جذب مهاجم چهارم می گردد. !

 

طبق گزارش، منیر به خوبی می داند که در صورت به خدمت گرفته شدن مهاجم چهارم نظیر پاکو الکاسر و با بازگشت نیمار، فرصت چندانی برای بازی در تیم اصلی بارسلونا به دست نخواهد آورد و به همین دلیل مایل است تا نیوکمپ را برای به دست آوردن فرصت بازی بیشتر ترک نماید که باشگاه تاتنهام مورد نظر او می باشد.

 

پاکو الکاسر

 

طبق گزارش منتشر شده، باشگاه بارسلونا تصمیم دارد تا منیر را وارد بند خرید پاکو الکاسر نماید و او را به صورتی قرضی به والنسیا بفرستد ولی والنسیا حاضر به فروش مهاجم خود نیست. همچنین ایده دیگر بارسلونا این است که در صورت جذب نشدن پاکو، او را به مبلغ 15 میلیون یورو با گذاشتن بند بازخرید در قراردادش به فروش برسانند در صورتی که گزینه های متعددی برای جذب قرضی او نیز موجود است.

 

رئال سوسیداد، اورتون، شالکه و استوک سیتی باشگاه هایی هستند که برای جذب قرضی منیر ابراز علاقه کرده اند و از سوی دیگر تاتنهام نیز همچنان به دنبال مهاجم جوان مدنظر خود می گردد که قاعدتا منیر الحدادی گزینه جذابی برای آن ها خواهد بود. طبق گزارش اسپورت می توان انتظار داشت که در روزهای آینده، بارسلونا تکلیف مهاجم جوان خود را کاملا مشخص نماید.

 

منیر الحدادی-Munir El Haddadi

 

طبق گزارش، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام از منیر الحدادی به خوبی شناخت دارد و همه چیز را درخصوص زندگی حرفه ای او می داند چون به همراه او در دوره حضور منیر در اکادمی کار کرده است ولی تنها مشکل تاتنهام این است که آن ها وجود بند بازخرید در قرارداد انتقال منیر را نمی پذیرند چیزی که بارسلونا را علی رغم پیشنهاد دریافتی مناسب از سفید پوشان وایت هارت لین، به پای میز مذاکره نمی کشاند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.