پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر کارشناس اسکای در خصوص اولین بازی بارسلونا در لالیگا !

کد خبر : 55450  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 شهریور 1395
گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیایی اسکای اسپورتس در خصوص بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس و همچنین کیفیت آردا توران پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز –- آبی اناری ها موفق شدند تا در اولین بازی لیگ مقابل رئال بتیس با ارائه نمایشی عالی در نیوکمپ با نتیجه 6-2 از سد مهمان خود بگذرند که بالاگ کارشناس اسکای اسپورتس در خصوص این بازی نظرات خود را ارائه داد. او همچنین به بررسی آردا توران پرداخت که موفق شد در ادامه گلزنی های خود در فصل جاری برای بارسلونا، در اولین بازی لیگ نیز گل اول تیمش را به ثمر برساند، بازیکنی که در غیاب نیمار جای او را پر نمود.

 

گیلم بالاگ توضیحات خود را اینگونه آغاز کرد:

 

برای بارسلونا، بازی کردن با سیستم 3-3-4 به یک مذهب و عقیده تبدیل شده است ولی در بازی مقابل بتیس با وجود آردا، این فرم بیشتر به شکل 2-4-4 به نظر می رسید. توران، مسی و سوارز تا به اینجای کار 10 گل از 11 گل را در بازی های رسمی فصل جاری به ثمر رسانده اند. هرچند که در مراحل ابتدایی فصل این قضیه چندان با اهمیت نیست اما اضافه شدن یک عنصر و لایه جدید به توان تهاجمی بارسلونا برای انریکه جالب است.

 

کارشناس اسکای در ادامه اعتقاد داشت که بارسلونا هنوز هم به دنبال مهاجم چهارم می گردد و در این خصوص بیان کرد:

 

اعتقاد و درک من این است که بارسلونا هنوز هم به دنبال مهاجم است. آن ها فکر می کنند که می توانند پاکو الکاسر را به خدمت بگیرند اما والنسیا نسبت به نگه داشتن او مصمم است. اما اگر آن ها در جذب او ناکام بمانند، توران می تواند نیازهای تهاجمی آن ها را بر طرف نماید. توران هافبکی منفعت طلب و به اصطلاح تجاری است و من مطمئن نیستم که او این نقش را بپذیرد چون تداوم فرصت بازی او به این معنی می باشد که او می پسندد با بیرون راندن اینیستا و راکیتیچ در خط هافبک بازی کند.

 

آردا توران-Arda Turan

 

بالاگ در ادامه اذعان کرد که توران در نقش تهاجمی موثرتر است و رد این خصوص گفت:

 

او به کیفیت بازی روان در میانه زمین به سبک بارسلونا دست پیدا نکرده اما در دریبلینگ خوب است، پاس های کشنده را به خوبی برای گل زدن پیدا می کند و گل می زند و بنابراین می توانید اینگونه استدلال نمایید که او برای بازی در فاز تهاجمی مناسب تر است.

 

گیلیم در انتهای بحث خود در خصوص بارسلونا به کیفیت بازی آبی اناری ها مقابل بتیس اشاره کرد و گفت:

 

کار پا به توپ بارسلونا در مقابل رئال بتیس چشمگیر بود و البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که آغاز کار لوئیس سوارز در ابتدای فصل جاری به مانند اتمام فصل گذشته اش بود. به صورت کلی برداشت من از برد 6-2 بارسلونا مقابل بتیس، عوض شدن جریان و روند بازی توسط بازی درخشان لیونل مسی بود. او از نظر جسمانی و ذهنی فوق العاده و تشنه گلزنی و پیروز شدن بود که این خبر خوبی برای هواداران بارسلونا برای تکرار قهرمانی است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.