پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه: مقاومت لاماسیا در مقابل حمله های لیگ جزیره !

کد خبر : 55468  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 شهریور 1395
باشگاه بارسلونا تاکنون موفق بوده است تا از خروج ستاره های جوان خود جلوگیری نماید.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، باشگاه های انگلیسی طبق روال معمول هر تابستان، به سمت باشگاه بارسلونا برای جذب ستاره های موجود در لاماسیا روانه شده اند.

 

کسانی که مسئول تیم های رده های سنی بارسلونا هستند به نام های های جوردی رورا، آلتیمیرا و پپ سگورا در حال تلاش جادویی جهت حفظ تمامی بازیکنان با استعداد لاماسیا می باشند که در این کار خود نیز موفق بوده اند، بازیکنانی که برخی از آن ها پیشنهادات وسوسه برانگیزی را دریافت کرده اند ولی با این حال تصمیم به ماندن گرفتند. در این سال، تمرکز همه تیم های انگلیسی بر روی تیم زیر 16 سال بارسلونا بوده است یعنی بازیکنانی که در حال نزدیک شدن و وارد شدن به رده جوانان هستند چون نمی توانند بازیکنان 18 سال را به خدمت بگیرند.

 

بازیکنان لاماسیا

 

در این رده سنی، بازیکنانی چون سرجیو گومز، اورلانا، آبل روییز، میراندا و دروازبان تیم به نام روخاس مدنظر باشگاه های زیادی قرار دارند به صورتی که همه آن ها پیشنهاداتی برای انتقال به انگلستان دارند ولی با این حال همگی تصمیم گرفتند تا در بارسلونا باقی بمانند و تنها گومز است که هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است ولی روی شرایط کلی توافق شده است.

 

بنابراین بارسلونا از داشتن بازیکنان با استعداد خود برای یکسال دیگر اطمینان دارد به صورتی که پس از یکسال تحریم سخت توسط فیفا توانستند تیم خود را تحکیم نمایند. تیم های رده های سنی بارسلونا، پیش فصل خود را آغاز کرده اند به صورتی که به عنوان مثال تیم های زیر 13 و 14 سال به همراه مربی تیم به نام سرجی میلا به توکیو پرواز کرده اند.

 

لاماسیا-La Masia

 

خبر خوب دیگر این است که با خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، تیم های انگلیسی قادر به بازیکنان 18 سال نخواهند بود. بنابراین بازیکنانی چون پابلو مورنو، ژاوی سیمونز، مارک پلاژ، الکس ریکو و اریک گارسیا و برخی بازیکنان دیگر با پیشنهادات وسوسه برانگیز مواجه نخواهند شد و می توانند با خیال راحت در بارسلونا باقی بمانند.

 

لاماسیا در سال های اخیر منبع با ارزشی برای تیم اصلی بارسلونا بوده است که اخرین ان ها سرجی سمپر می باشد. کاپتوم و کالس آلنا سایر بازیکنان تیم B بارسلونا می باشند که بازیکنان آینده داری برای تیم اصلی به شمار می روند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.