پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: دلایل رفتن براوو از بارسلونا چیست؟!

کد خبر : 55495  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 شهریور 1395
اسپورت گزارشی از دلایل رفتن براوو از بارسلونا را شرح داده است براوو در حال حاضر در منچستر در آستانه پیوستن به منچستر سیتی می باشد.

اختصاصی باسا نیوز - کلودیو براوو دروازه بان موفق دو فصل گذشته باشگاه بارسلونا تصمیم خود را گرفته و به زودی به باشگاه منچستر سیتی خواهد پیوست او در حال حاضر در منچستر می باشد تا تست های پزشکی باشگاه را بگذراند.

 

سایت اسپورت مهم ترین دلایل خروج براوو از بارسلونا را اینگونه بیا می کند:

 

1. او انتظار تمدید قرارداد به مدت حداقل دو سال با افزایش دستمزد را از مسئولان بارسلونا داشته است اما گویا مسئولان بارسلونا این مورد را نپذیرفته اند.

 

2. رابطه نه چندان  مناسب او با تراشتگن دیگر دروازه بان بارسلونا بود تراشتگن می خواست که دقایق بیشتری بازی کند و دروازه بان آلمانی حتی باشگاه را تهدید کرده بود اگر بیشتر بازی نکند از بارسلونا خواهد رفت.

 

3. براوو هرگز اطمینانی از انریکه دریافت نکرده بود که به عنوان دروازه بان اصلی تیم شناخته می شود و البته همین موضوع برای تراشتگن هم برقرار بوده است.

 

4. پیشنهاد مناسب منچستر سیتی هم او را ترغیب کرد که از بارسلونا برود او هم می توانست دقایق بیشتری به بازی گرفته شود و هم دستمزد بیشتری نسبت به بارسلونا دریافت می کند.

 

5. براوو علاقه مند تا فرزندانش در مدرسه های انگلیسی درس بخوانند و همسر او هم از وی خواسته بود تا به باشگاه انگلیسی برود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.