پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت 2 مصدوم بارسلونا به تمرینات گروهی !

کد خبر : 55511  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 شهریور 1395
تمرین امروز بارسلونا پس از دو روز تعطیلی از سر گرفته شد و آبی اناری ها تمرینات آماده سازی خود برای مصاف حساس مقابل بیلبائو را شروع کردند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 6-2 بر بتیس در هفته اول لالیگا به بازیکنان خود دو روز مرخصی داد. دوشنبه و سه شنبه، تمرینات بارسا تعطیل بود و از امروز در کمپ خوان گامپر، ستاره های بارسا کار آماده سازی برای بازی حساس مقابل بیلبائو در سن مامش را آغاز کردند. این مسابقه روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

 

 

خبر خوب برای انریکه و هواداران بارسا اینکه تراشتگن و ماسکرانو، دو مصدوم بارسلونا در تمرین امروز حضور داشتند. تراشتگن دو هفته پیش مصدوم شد و سوپرکاپ اسپانیا و نیز بازی با بتیس را از دست داد. ماسکرانو نیز به دلیل مصدومیت در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا مقابل سویا نتوانست آبی اناری ها را برابر بتیس همراهی کند.

 

به ادعای رسانه های بارسلونا، هر دو بازیکن با وجود بازگشت به تمرینات هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده اند اما احتمالا به بازی برابر بیلبائو خواهند رسید.

 

رافینیا، بازیکن برزیلی بارسا نیز پس از اتمام المپیک به بارسلون بازگشته اما به دلیل سرماخوردگی در تمرین گروهی امروز حضور نداشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.