پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیلسن: انتقالم به بارسلونا به زودی نهایی می شود

کد خبر : 55526  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 شهریور 1395
یاسپر سیلسن پس از انجام اخرین بازی برای آژاکس و حذف از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تایید کرد که بارسلونا خواهد پیوست.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش ESPN، یاسپر سیلسن دروازبان هلندی آژاکس پس از کنار رفتن تیمش از حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بابت حذف مقابل تیم روستوف که سردار آزمون در آن حضور دارد، اعلام کرد که به بارسلونا جهت عقد قرارداد پرواز خواهد کرد و به زودی یکی از بازیکنان بارسلونا خواهد شد.

 

در دیدار آژاکس مقابل روستوف که با برتری 4-1 تیم سردار آزمون در بازی برگشت پس از تساوی 1-1 در دیدار رفت به پایان رسید، سردار آزمون با قرار گرفتن در ترکیب ابتدایی روستوف،گل اول دیدار را از روی یک ارسال و ضربه سر دیدنی به ثمر رساند. 

 

طبق گزارش روزنامه ورزشی اسپورت، مبلغ این انتقال 12 میلیون یورو خواهد بود که این دروازبان 27 ساله در مصاحبه پس از بازی مقابل روستوف با Ziggo Sport بیان کرد:

 

من امشب یا فردا به سمت بارسلونا پرواز خواهم کرد و به احتمال زیاد، به زودی انتقالم نهایی می گردد. من ابتدا باید در تست های پزشکی باشگاه شرکت کنم و سپس نمی دانم که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد. من واقعا نمی خواهم در این خصوص بیشتر صحبت کنم چون بابت شکست هم اکنون در حال خروج از در عقبی هستم و نه در جلو که این یک افسوس است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.