پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر آندره گومز در مورد بازیکنان بارسلونا!

کد خبر : 55534  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 شهریور 1395
در مصاحبه ای که اسپورت با آندره گومز داشته از او خواسته تا با جملاتی کوتاه بازیکنان بارسلونا را توصیف کند.

اختصاصی بارسا نیوز - آندره گومز هافبک پرتغالی جدیدالورود باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای که با اسپورت داشته از وی واسته شد تا آنالیزی از بازیکنان هم تیمی ود ارائه دهد و او هم پاسخگوس سوالات شده است.

 

در زیر نظرات آندره گومز در این موارد را مشاهد می کنید:

 

اینیستا: او یک جادوگر است هرکس که فوتبال را دوست دارد او را هم دوست خواهد داشت او یک پدیده بزرگ است و بیش از این چیزی نمی توان در موردش گفت.

 

روبرتو: بازیکن بسیار خوب و سریعی است تکنیک خوبی دارد و با تاکتیک های مختلف به راحتی کار می کند.

 

آردا توران: بازیکن بسیار تکنیکی می باشد قبلا که با هم رقیب بودیم از بازی او لذت کافی نمی بردم اما در مدت کوتاهی که با او هم تیمی شده ام فهمیدم توانایی های بالایی دارد.

 

راکیتیچ: بازیکن باهوشی است و تکنیک خوبی دارد.

 

دنیس سوارز: بازیکن جوانی که بسیار خوب کار می کند و تکنیک بالایی دارد.

 

رافینیا: زمانی که در سلتا بود او را می شناسم تکنیک بالایی دارد.

 

لئو مسی: متوقف کردن او به هیچ وجه آسان نیست  او گل های زیادی مقابل تیم سابقم والنیا و حتی بنفیکا به ثمر رسانده است اما نکته مثبت این است که از اکنون در کنار او بازی می کنم نه در مقابل او

 

MSN: هر سه آن ها پدیده هستند آن ها بسیار با تمرکز و سازماندهی شده بازی می کنند منتظرم تا دوباره در کنار هم قرار بگیرند تا در کنار آن ها بازی کنم و بهترین فوتبال را به نمایش بگذاریم.

 

انریکه: مربی است که می تواند اعتماد به نفش شما را بالا ببرد اما در اینجا بازیکنانی بودند که سالیان سال بازی کرده اند سیستم بارسلونا را می دانند و با چشمان بسته هم با هم بازی می کنند .

 

بارسلونا: در میان باشگاه هایی که به من پیشنهاد دادند بارسلونا به خاطر سبک بازیش بهترین است برای پیوستن به این باشگاه با خانواده ام مشورت کردم اما قبل از آن هم مطمئن بوده ام.

 

کریس رونالدو:  خوش شانس هستم که هم با رونالدو در تیم ملی و با مسی در تیم باشگاهیم همبازی شده ام  و از هرکدام چیزهای زیادی یا خواهم گرفت و این بسیار مهم است.

 

لالیگا: بسیار رقابتی است با بازیکنان و تیم های بسیار خوبی که در اینجا حضور دارند مشکلات زیادی خواهیم داشت اما ما باید بسیار موفق عمل کنیم و برنده این جام شویم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.