پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امید بزرگ برندان راجرز برای رقابت با بارسلونا و منچستر سیتی !

کد خبر : 55600  |  زمان ارسال : جمعه 5 شهریور 1395
برندان راجرز سرمربی تیم سلتیک امیدوار است که بتوانند از بازی های خانگی خود در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا بهره ببرند.

اختصاصی بارسانیوز - پس از هم گروهی سلتیک با تیم های قدرتمندی به نام های بارسلونا، منچستر سیتی و مونشن گلادباخ، نظر برندان راجرز برای صعود از این گروه دشور مثبت است آن هم پس از اینکه به سختی توانستند از دور مقدماتی با برتری 5-4 مقابل هاپوئل جواز صعود را به دست آورند.

 

برتری 5-2 سلتیک در دیدار رفت در جو وحشتناک سلتیک پارک به قدر کافی بود که حتی با شکست 2-0 در دیدار برگشت جواز صعود را به دست اورند که امید برندان راجرز به همین مزیت بزرگ تیمش در گروه سوم است که راجرز در این خصوص بیان کرد:

 

زمین ما یکی از استادیوم های خاص دنیای فوتبال است که حتی لیونل مسی در خصوص آن گفته بود که بهترین جوی است که تاکنون در استادیوم ها دیده، پس بازی های خانگی ما در اینجا بسیار خاص است و امیدوارم که این مزیت، کار را برای حریفان ما دشوار کند. ما با ذهنیتی مثبت به لیگ قهرمانان پای می گذاریم و می دانیم که در لیگ قهرمانان، بازی های خانگی تا چه اندازه حیاتی هستند. پس بنابراین ما باید راه حلی برای به دست آوردن نتیجه در بازی های خارج از خانه پیدا کنیم. ما در خانه و با حمایتی که از هوادارانمان داریمف کار را برای تیم های بزرگ دشوار خواهیم کرد.

 

راجرز در ادامه، بارسلونا را تیم لایق و شایسته ای در فصل جاری دانست و در این خصوص گفت:

 

بازی در برابر بارسلونا به عنوان تیمی شایسته قهرمانی دشوار است. ما در مقابل ان ها در پیش فصل بازی کردیم ولی آن بازی برای آن ها خیلی زود برگزار شد اما شما تجربه و کیفیت آن ها را دیدید که همیشه آماده قهرمانی هستند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.