پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خنده زیدان به تمسخر قرعه های رئال مادرید توسط جرارد پیکه ! (مصاحبه)

کد خبر : 55605  |  زمان ارسال : جمعه 5 شهریور 1395
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید به تمسخر توییتری جرارد پیکه در مورد قرعه های آسان رئال مادرید با خنده پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش Fourfourtwo، زیدان در پاسخ به اظهار نظرات جرارد پیکه در مورد قرعه های آسان رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، حاضر به درگیری لفظی نشد و تنها از کیفیت تیم و رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد تا اینگونه به دفاع از تیم خود و باطل ساختن ادعای جرارد پیکه بپردازد.

 

رئال مادرید در فصل گذشته در مسیر یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رم، وولفسبورگ و منچستر سیتی قبل از فینال مقابل اتلتیکو مادرید دیدار کرد که هیچ کدام در وضعیت مناسبی در لیگ کشور خود قرار نداشتند، واز این رو این مسئله مورد تمسخر جرارد پیکه قرار گرفت که قاعدتا شعله های ال کلاسیکو را شعله ورتر خواهد کرد.

 

زین الدین زیدان در این خصوص ضمن خندیدن به نظر جرارد پیکه بیان کرد:

 

او نظر خودش را بیان کرد و عقیده شخصی اوست. ما به این دلیل قهرمان لیگ قهرمانان شدیم چون جنگیدیم و کسب آن بسیار دشوار بود. لیگ قهرمانان جام محبوبی است که همه آن را می خواهند. پیکه گفت که بابت برنده شدن لالیگا بهترین تیم اسپانیا هستند بنابراین اگر شما لیگ را برنده شده اید پس حق دارید این را بگویید. به هر حال این فصل جدید است و فقط هم بارسلونا و رئال مادرید نیستند چون بسیاری از تیم ها برای کسب آن مبارزه خواهند کرد. ما به خوبی برای فصل جدید آماده خواهیم شد و امیدواریم که وضعیت تغییر کند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.