پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه لیگ قهرمان : فتح قلعه منچستر سیتی به دست 12 بارسلونایی !

کد خبر : 55608  |  زمان ارسال : جمعه 5 شهریور 1395
هم اکنون در باشگاه منچستر سیتی 12 بارسلونایی حضور دارند که از بازیکنان گرفته تا کادر فنی تیم همگی به زودی به همراه این تیم انگلیسی به نیوکمپ بازخواهند گشت.

اختصاصی بارسانیوز - قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در شب گذشته باعث شد تا با هم گروهی بارسلونا و منچستر سیتی، پپ گواردیولا یک بار دیگر در لباس تیم رقیب به نیوکمپ باز گردد اما این بار او با تیمی به مصاف بارسلونا خواهد رفت که 12 آبی اناری سابق در آن حضور دارند که مارکا به بررسی آن ها پرداخت.

 

در کنار بارسلونا و منچستر سیتی، دو تیم مونشن گلادباخ و سلتیک اسکاتلند نیز در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان 2016/17 حضور دارند تا در کنار یکدیگر گروه مرگ را تشکیل داده باشند.

 

پپ گواردیولا

 

سرمربی منچستر سیتی همچنان جزو اصلی ترین نمادهای بارسلونا با وجود 4 سال جدایی به شمار می رود، کسی که با تزریق بازیکنان لاماسیا به تیم اصلی و پیاده کردن سبک زیبای بازی، همچنان در خاطر هواداران بارسلونا زنده و محبوب باقی مانده است. گواردیولا که پیش از این به همراه بایرن مونیخ در مقابل بارسلونا قرار گرفته بود، باید خود را برای دیداری مجدد آمده نماید.

 

او که اول با ایده فوتبال زیبای یوهان کرایوف به عنوان بازیکن رشد پیدا کرد، پس از قبول هدایت تیم با ادامه ایدئولوژی مشهور خود، به بزرگ ترین افراد تاریخ باشگاه تبدیل گشت.

 

فران سوریانو

 

معاون سابق باشگاه بارسلونا در زمان خوان لاپورتا، در حال حاضر مدیریت استادیوم اتحاد را برعهده دارد که یکی از اصلی ترین عوامل انتقال گواردیولا به منچستر سیتی به شمار می رود.

 

فران سوریانو-خوان لاپورتا-Ferran Soriano

فران سوریانو در کنار خوان لاپورتا

 

تکسیکی بیگریستین

 

هم تیمی سابق پپ گواردیولا که مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا بود، چند ماه پس از آمدن سوریانو به منچستر سیتی وارد این باشگاه شد که او رقم زننده ورود افسانه های بزرگی چون رونالدینیو، دکو، دنی آلوز و تیری هنری به بارسلونا بود.

 

استیارته، تورنت، پلانچارت و بوناونتورا

 

پپ گواردیولا-Pep Guardiola

پپ گواردیولا و کادر مربی گری اش

 

کادر مربیگری گواردیولا در بارسلونا شکل گرفت که در کنار پپ گواردیولا به موفقیت های بی نظیری دست یافته اند و قصد دارند تا این موفقیت ها را این بار در منچستر سیتی ادامه دهند.

 

رودولفو بورل

 

مردم داستان بزرگی لاماسیا را می دانندولی عده کمی رودولفو را می شناسند. او تا حدودی مسئول رشد و پیشرفت لیونل مسی و سسک فابرگاس و سایر ستاره ها در آکادمی باشگاه بارسلونا بود، که در سال 2012 راهی منچستر سیتی شد که قبل از آن در زمان هدایت لیورپول توسط رافا بنیتز در لیورپول فعالیت می کرد.

 

رودولفو بورل-Rodolfo Borrell

 

میکل آرتتا

 

میکل آرتتا پس از سپری کردن دوران بازی در تیم های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی و همچنین اسکاتلند، درنهایت اعلام بازنشستگی نمود تا به کادر مربیگری پپ گواردیولا بپیوندد. او قبل از بازی برای تیم هایی نظیر آرسنال، اورتون، رنجرز و پاریس سن ژرمن، به عنوان یک هافبک در آکادمی بارسلونا رشد کرد.

 

یحیی توره

 

با وجود برخوردار نبودن از سبک بازی مورد علاقه پپ گواردیولاف توره بین سال های 2007 تا 2010 بازیکنی محبوب در باشگاه بارسلونا بود که در نهایت به منچستر سیتی پیوست. وجود مثلث بوسکتس، ژاوی و اینیستا در میانه زمین بارسلونا، فرصت توره برای انجام بازی را از بین برد تا مجبور به ترک بارسلونا گردد.

 

نولیتو

 

نولیتو یکی دیگر از محصولات اکادمی باشگاه بارسلونا است که اولین بازی خود را برای آبی اناری ها تحت هدایت گواردیولا قبل از پیوستن به بنفیکا انجام داد. او در تابستان جاری با 18 میلیونی ورو به منچستر سیتی پیوست و موفق شد تا دو گل را در جریان پیروزی 4-1 سیتی مقابل استوک به ثمر برساند.

 

کلودیو براوو-Claudio Bravo

 

کلودیو براوو

 

کلودیو براوو دروازبان شیلیایی بارسلونا به عنوان آخرین خروجی بارسلونا به منچستر سیتی پیوسته است. او که در بارسلونا به دلیل انتخاب شدن تراشتگن به عنوان دروازبان اول تیم مجبور به نیمکت نشینی بود، با توجه به علاقه پپ گواردیولا درنهایت پذیرفت تا بارسلونا را ترک نماید، دروازبانی که مناسب سبک بازی گواردیولا به دلیل بازی با پا به شمار می رود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.