پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی آخرین وضعیت منیر الحدادی از منابع معتبر نقل و انتقالاتی

کد خبر : 55622  |  زمان ارسال : جمعه 5 شهریور 1395
در گزارشات متعدد منابع خبری اعلام شده است که منیر الحدادی در آستانه انتقال به سلتاویگو قرار دارد.

اختصاصی بارسانیوز - وضعیت منیر الحدادی بابت مشخص نبودن انتقال پاکو الکاسر به بارسلونا در حاله ای از ابهام قرار دارد اما اکثر منابع از قریب الوقوع بودن آخرین بازیکن خروجی بارسلونا حکایت می کنند که در ادامه ان ها را بررسی خواهیم کرد.

 

بلچرریپورت؛ این منبع در گزارشی اختصاصی به وضعیت انتقال منیر الحدادی پرداخت ولی شرط جدایی او از بارسلونا را جذب شدن پاکو الکاسر دانست. این منبع تاکید داشت که بارسلونا نیاز مبرم به مهاجم چهارم خواهد داشت و از بین منیر و الکاسر یک نفر این وظیفه را برعهده خواهد گرفت.

 

از این رو بلچرریپورت به مقایسه عملکرد این دو مهاجم پرداخت و پاکو الکاسر را با توجه به انجام 13 بازی ملی، گزینه ای باتجربه تر و جذاب تر برای لوئیز انریکه دانست که در فصل گذشته با انجام 46 بازی 15 گل را به ثمر رساند که مدت بازی او برابری می کند با 34 بازی کامل و ای به این معنی می باشد که او به صورت میانگین در هر دو بازی یک گل به ثمر رسانده است.

 

مقایسه عملکرد منیر الحدادی با پاکو الکاسر در فصل 2015/16

مقایسه عملکرد منیر الحدادی با پاکو الکاسر در فصل 2015/16

 

فرانس فوتبال؛ طبق گزارش فرانس فوتبال، منیر الحدادی علی رغم اینکه پیش از این از سوی باشگاه بارسلونا به باشگاه نیس فرانسه پیشنهاد شده بود اما بابت عملکرد خوب خود در بازی های پیش فصل در آستانه انتقال قرضی به سلتاویگو قرار دارد.

 

همچنین فرانس فوتبال گزارش داد که باشگاه والنسیا نیز در این تفکر به سر می برد که منیر الحدادی را در قرارداد انتقال پاکو الکاسر به بارسلونا دخالت دهد. فرانس فوتبال همچنین ادعا کرده است که منیر شخصا علاقه مند می باشد تا در اسپانیا زندگی کند و به دوران حرفه ای خود ادامه دهد.

 

وبسایت گل؛ علی رغم اینکه اسپورت گزارش داده بود که منیر الحدادی در انتظار اقدام جدی تاتنهام و پیشنهاد رسمی آن ها می باشد که مانع صورت گرفتن انتقال، عدم مذاکرات دو باشگاه بابت درخواست بارسلونا برای قرارداد بند بازخرید بود، وبسایت گل اعلام کرد که منیر الحدادی پیشنهاد تاتنهام را برای انتقال به سلتاویگو رد کرده است.

 

منیر الحدادی-Munir

 

طبق گزارش منابع وبسایت گل، آورده شده است که منیر الحدادی به دلیل تضمین حضور منظم در تیم ادواردو بریزو تصمیم دارد تا بدون درنظر گرفتن علاقه مندی تاتنهام راهی سلتاویگو گردد چون هدف اصلی او بازی کردن می باشد چون درک کرده است که برای پیشرفت نیاز به انجام بازی خواهد داشت، فرصتی که با وجود بازیکنان بزرگی چون مسی، سوارز و نیمار در کنار آردا توران در بارسلونا و همچنین تاتنهام بسیار کم خواهد بود.

 

همچنین علت دیگر عوض شدن نظر منیر بابت نپیوستن به تاتنهام و ترجیح دادن سلتاویگو، مناسب بودن سبک بازی فوتبال اسپانیایی برای او توصیف شده است به صورتی که مذاکرات مابین دو باشگاه بارسلونا و سلتاویگو در جریان است. وبسایت گل نیز یادآور شده که منیر می تواند در انتقال پاکو الکاسر به بارسلونا دخالت داده شود و راهی والنسیا گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.