پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پس از یک دهه، رئال مادرید از بارسلونا پیشی گرفت !

کد خبر : 55625  |  زمان ارسال : شنبه 6 شهریور 1395
با اعلام لیست اسامی تیم ملی اسپانیا توسط جولین لوپتگی، ستاره های بیشتری از کهکشان نسبت به آبی اناری های کاتالونیا ملاحظه می گردد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، برای اولین بار پس از تاریخ 15 نوامبر 2006، تعداد بازیکنان حاضر از بارسلونا در تیم ملی اسپانیا کمتر از تعداد بازیکنان رئال مادرید شده است.

 

بازی های ملی از یک هفته دیگر برای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آغاز خواهد شد و از این رو بازیکنان کم کم خود را آماده حضور در اردوی تیم ملی می کنند و به همین دلیل، سرمربیان تیم های ملی اسامی بازیکنان را اعلام کرده اند که جولین لوپتگی سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا نیز بازیکنان مورد نیاز خود را فراخواند که پس از 10 سال وضعیت تغییر کرد.

 

لوپتگی از تیم رئال مادرید 5 بازیکن به نام های لوکاس وازکز، مارکو آسنسیو، راموس، دنی کارواخال و آلوارو موراتا را فراخواند درحالی که سهم بارسلونا 4 بازیکن به نام های جرارد پیکه، سرجی روبرتو، سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا می باشد. اما در صورتی که بتوان پاکو الکاسر را خرید چند روز آینده بارسلونا دانست، می توان گفت که سهم باشگا بارسلونا نیز 5 بازیکن بوده است.

 

 Spain squad

 

در تاریخ 15 نوامبر سال 2006 بود که تنها آندرس اینیستا از بارسلونا برای دیدار دوستانه اسپانی مقابل رومانی توسط لوئیز آراگونس دعوت شده بود در حالی که رئال مادرید دو نماینده به نام های راموس و کاسیاس داشت.

 

به هر حال بر کسی پوشیده نیست که تیم ملی اسپانیا در دهه اخیر به لطف فلسفه فوتبال بارسلونا و مملو بودن تیم از بازیکنان بارسلونا، پرافتخارترین روزهای خود را سپری کرده است و شاید با نقض قانون تعداد بارسلونایی های بیشتر، فلسفه تیم ملی اسپانیا توسط لوپتگی تغییر نماید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.