سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار مسی به هم تیمی هایش برای بازی مقابل سلتیک ! (مصاحبه)

کد خبر : 55629  |  زمان ارسال : شنبه 6 شهریور 1395
لیونل مسی ستاره بارسلونا بابت هم گروهی با سلتیک و بازی در جو پرشور استادیوم این تیم به هم تیمی های خود هشدار داد.

اختصاصی بارسانیوز - پس از مشخص شدن گروه بندی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2016/17، لیونل مسی بابت هم گروهی با سلتیک در کنار تیم های قدرتمندی چون منچستر سیتی و مونشن گلادباخ، به بازیکنان بارسلونا هشدار داد که این تیم اسکاتلندی را دست کم نگیرند چون این تیم تشنه موفقیت و بزرگی در فصل پیش رو می باشد.

 

سلتیک و بارسلونا که پیش از این در 12 سال گذشته 10 مرتبه در رقابت های اروپایی به مصاف یکدیگر رفته اند، رقیبانی آشنا برای یکدیگر می باشند به ویژه اینکه هم اکنون سلتیک با هدایت برندان راجرز سرمربی جدید خود، چند هفته پیش و در دیدار پیش فصل مقابل بارسلونا در دوبلین قرار گرفت که بازی را با نتیجه 3-1 واگذار کرد.

 

لیونل مسی-Lionel Messi

 

طبق گزارش دیلی رکورد، لیونل مسی درخصوص تیم سلتیک بیان کرد:

 

سلتیک تیمی است که پس از سال ها دوری از لیگ قهرمانان اروپا فرصتی به دست آورده تا خود را اثبات نماید و تیمی هستند که در اروپا به خوبی شناخته شده می باشند. تیم آن ها با تیمی که ما قبلا با آن ها بازی کرده ایم بسیار متفاوت تر است چون خیلی از بازیکنان از جمع ان ها جدا شده اند و خیلی از آن ها چهره های جدیدی می باشند. ولی تنها چیزی که تغییر نکرده است و روحیه و عزم جدی آنان برای موفقیت می باشد.

 

لئو در ادامه درخصوص اهمیت بازی نخست گفت:

 

در لیگ قهرمانان همواره دیدار اول با اهمیت است به ویژه آنکه بخواهید به عنوان سرگروه صعود کنید. سلتیک بدون هیچ استرسی وارد بازی ها خواهد شد و با تجربه ای که از قبل بابت رویارویی با آن ها داریم می دانیم که مبارزه سختی خواهند کرد و من نیز انتظار در پیش داشتن بازی آسانی را ندارم.

 

مسی آخرین بار در چنین رقابتی در سال 2012 مقابل سلتیک در مرحله گروهی قرار گرفته که آبی اناری ها در هفته سوم میزبان این تیم اسکاتلندی در نیوکمپ بودند که بازی با برتری 2-1 بارسلونا با گل های اینیستا و آلبا به پایان رسید ولی در دیدار برگشت، لیونل مسی در استادیوم سلتیک پارک با گل دقیقه 91 خود از شکست 2-0 کاست تا نتیجه دیدار رفت این بار به سود سلتیک رقم بخورد که مسی به همین دلیل از مواجه مجدد با این تیم سخت کوش نگران است.

 

لیونل مسی-Lionel Messi

 

بنابراین، سلتیک پارک یکی از مورد علاقه ترین استادیوم های فوتبال برای لیونل مسی می باشد که در تاریخ 23 نوامبر، لئو مجددا به هیجان آن بازخواهد گشت و او در ادامه در این خصوص بیان کرد:

 

طرفداران آن ها به استادیوم خودشان خواهند رفت تا با پر کردن آن، سر و صدای زیاد و جو وحشتناکی را ایجاد کنند. ما این را می دانیم و واقعا بازگشت سلتیک برای این تورنومنت خوب است. بازیکنان بارسلونا در گذشته با سلتیک مواجه شده اند و از این رو به هواداران سلتیک و تیم حریف خیلی احترام می گذارند. پس از ما بازی های ما، احترام متقابل و جو خوبی وجود داشته است. من می دانم که بحث ها و صحبت های زیادی در مورد بازی ما مقابل منچستر سیتی وجود خواهد داشت اما ما با هر بازی به صورت یکسان برخورد می کنیم و فرقی بین آن ها نمی گذاریم. هیچ دیداری در لیگ قهرمانان آسان نیست و هر بازی سه امتیاز دارد که ما بر روی کسب همه آن ها تمرکز خواهیم کرد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.