پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 چیز که از سیلسن نمیدانید . از زندگی پنهانی با نامزدش تا خطر مسی و نیمار برای او ( + تصاویر )

کد خبر : 55634  |  زمان ارسال : شنبه 6 شهریور 1395
دروازه بان هلندی بارسلونا از 9 سالگی آرزو دارد دروازه بان بزرگی شود !

اختصاصی بارسا نیوز - بازیکن جدید بارسلونا , یعنی یاسپر سیلسن هلندی زندگی اش برای فوتبال دوستان یک راز بزرگ است . او به مدت 5 فصل راهی بارسلونا شده است که قطعا توجه بیشتری به او خواهد شد و بخشی از راز هایش فاش میگردد .

 

با وجود اینکه دروازه بان حرفه ای است اما جنبه هایی از زندگی سیلسن برای مردم ناشناخته است . او همواره پسری با احتیاط بوده است . در اینجا به بررسی 5 راز این دروازه بان و جدید جدید بارسلونا می پردازیم :

 

الگوی او ون در سار :

این دروازه بان در هلند متولد شده است و به ویژه اینکه در آژاکس نیز بازی کرده و بت او ادین ون در سار می باشد . سیلسن در کنفرانس مطبوعاتی خود با بارسلونا روز پنجشنبه گفت افتخار میکند که هموطن او الگویش است .

 

 

برادر تقریبا یکسان :

یاسپر یک برادر به نام توماس دارد . آنها دو قلو نیستند اما بسیار شبیه هم هستند . او در مراسم معارفه اش برادرش , خواهرش , نامزدش , پدر و مادرش را همراه خود آورده بود .

 

 

خالکوبی نمیکند !

سیلسن 27 سال دارد و هنوز هیچ خالکوبی انجام نداده است . بنابراین او از اندک بازیکنانی است که چنین علاقه ای ندارد . در رختکن بارسلونا اما هم تیمی هایش علاقه ی زیادی به خالکوبی دارند . مسی و نیمار که دیگر زبان زد هستند و این دروازه بان در خطر وسوسه برای خالکوبی قرار دارد .

 

یک نامزد دارد اما بسیار محتاط :

یاسپر برخلاف سایر بازیکنان از مرکز توجهات دوری کرده است . نامزد او نیز همراهش است . به این معنا که او نیز دوست ندارد چندان رسانه ای شود . نامزدش جوآن کلوستر نام دارد و آنها از 2009 با هم هستند . اگرچه هر دو در شبکه های اجتماعی عضوند اما در مورد ارتباطشان بسیار احتیاط میکنند . این دروازه بان حساب اینستاگرام و فیسبوکش خصوصی است !

 

 

آرزویی از 9 سالگی :

روزنامه نگار هلندی [ ادوین وینکلس ]  در یک فیلم مستند که از رسانه های کشورش پخش شد با سیلسن در 9 سالگی صحبت کرد . یاسپر به او گفت که آرزویش بهترین دروازه بان جهان شدن است . هنوز موفق به رسیدن به آرزویش نشده اما در حال حاضر دروازه بان یکی از بهترین تیم های جهان است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.